Friday, February 24, 2012

Too Faced Smokey Eyes Look - Day

Hello :)
Pre nekog vremena sam podelila sa vama recenziju Too Faced palete Smokey Eyes. Tada sam napisala da vam nisam prikazala kartice sa look-ovima, jer sam želela da ih prikažem direktno na očima, da vas malo bolje upoznam sa ovim senkama i da vam pokažem kako su ljudi iz Too Faced-a zamislili različite varijante Smokey eye look-a :) E pa došao je i taj dan da krenem sa tim prikazima :) Ako se sećate, prvi red senkica je označen kao Day, i kada se našminkate po njihovim pravilima, zaista dobijete jedan lep dnevni smokey. Pa evo pogledajte kako je to meni uspelo :)



Senke se divno blendaju, divno su pigmentisane, kao što vidite. Pre senki sam na oči stavila ArtDeco bazu za senke. Po meni ovo jeste idealan dnevni izgled, što se mene tiče, potpuno su pogodili :) Jedino što bi se možda moglo dodati, da malo "začinimo", bio bi eye liner. Evo kako sam ja to uradila:





Maskara koju sam koristila je MaxFactor False Lash Effect Fusion, pošto mi je ona onako više dnevna :) Eye liner je L'oreal Super Liner - Carbon Gloss.
Kako vam se sviđa? Jel volite Smokey Eye look? Da li vam se više sviđa sa eye linerom ili bez?

22 comments:

  1. Svidja mi se jako, liner si odlicno izvukla, svaka cast!

    ReplyDelete
  2. Zelo lep MU.

    Na mojem blogu te čaka 11 Questions Tag. :)

    ReplyDelete
  3. super, možeš s ovim gdje god poželiš :-D

    ReplyDelete
  4. odlično! jednostavno a učinkovito.

    ReplyDelete
  5. Beautiful!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  6. Bas lijepo izgleda, sa tusem mi je puno ljepse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Često dodam tuš, baš da neki šmek :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...