Tuesday, February 7, 2012

EOTD - Tutorial

Hello :)
Evo odvazila sam se da vam predstavim jedan brzinski i ekonomicni make up look kroz tutorial :) Zasto kazem ekonomicni? Zato sto su vam potrebne samo olovke za oci, baza i maskara! :D Ove olovke koje sam ja koristila su Essence (i jedna Oriflame :D ), a svi znamo koliko su one jeftine! :D Ovaj tutorial posebno posvecujem studentkinjama i ucenicama, jer se brzo pravi, a svi znamo koliko nam je svaki minut ujutru pred predavanja/casove bitan! :D Za pocetak, evo sta sam ja koristila:

ArtDeco baza za senke
Essence Kajal Pencil - 04 White
Essence Kajal Pencil - 19 All I Want
Essence Kajal Pencil - 08 Teddy
Oriflame Visions Eye-Catching Eye Liner - Brown Eyed Girl
L'oreal Lash Architect 4D - Black
Essence - Smokey Eyes Brush



Pa da pocnemo :) Prvo cemo naneti bazu za senke (iako koristimo olovke :D ):



Zatim svetliju braon olovku (Oriflame Eye Liner) stavljamo preko kapka, pri tom ne moramo biti precizni:


Ova Oriflame olovka je divna svetlo braon nijansa sa zlanim shimmerom, ja je obozavam.Nisam sigurna da je jos uvek dostupna u katalogu. Zatim izblendamo olovku preko kapka:



Nakon ovog koraka nanecemo tamniju braon olovku (Essence Kajal Pencil - 08 Teddy) na pregib kapka i na spoljasnji ugao oka, opet ne moramo biti precizni:



I dooooooobro izblendamo :) (Ja sam za blendanje koristila Essence Smokey Eyes cetkicu):



Nakon ovog koraka smo uskoro gotove :) Dodacemo malo bele olovke na predeo ispod obrva i u unutrasnji ugao oka i dodajemo olovku u boji koze na waterline (Essence Kajal Pencil - 19 All I Want):



I izblendamo i to :)



Na kraju dodamo ispod oka u spoljasnji ugao tamniju braon olovku do sredine, a od sredine do unutrasnjeg ugla svetliju braon olovku :)


Konacni look bez maskare:



I sa maskarom (L'oreal Lash Architect 4D):


I voila! :D Eto ga :) Znam da sam preterala sa slikama, ali kako sam noob totalni u pravljenju ovih tutoriala, mislim da za pocetak moze da prodje, sta vi mislite? :) Jedva cekam vase komentare, nadam se da vam se svideo ovaj mali tutorial :) Citamo se uskoro ;)







24 comments:

  1. Svidja mi se! Kako uspevas da ovako dobro izblendas olovke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa ove Essence olovke su dosta mekane, nisu problematične za blendanje :) I četkica je odlična :)

      Delete
  2. lepo ti je ispalo ovo!
    i dobro si odradila fotografije...
    znam da je u principu tesko uslikati okice sa sminkom
    a da to ispadne kako treba, a ovo mi se tvoje svidja :)))
    p.s. nisi preterala sa slikama, taman posla, ja recimo
    bas volim kad ima puno fotografija, a i steta je da ako
    ti je veci broj ispao kvalitetno da ih ne ubacis ;)
    cmokic i pozzz !!!

    ReplyDelete
  3. Super izgleda :) Često radim za sjenilima ovo, najbolje mi je nekako preko dana smeđe :D jedino bi ja još dodala tuš (ne mogu bez njega hehe) :D
    I nije uopće previše slika, stvarno je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da znaš da fali tuš, super bi legao :)

      Delete
  4. Odlično! Želim još tutorijala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Potrudiću se sad kad sam prošla "vatreno krštenje" :D

      Delete
  5. Moj najcesci make up. Samo dodam malo kajsijastog sjaja i gotovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, neutralni make up, meni je svakodnevni :)

      Delete
  6. Super ! :)Ovo je genijalna ideja,zato jer se olovke lakše blendaju i ne truse se.Katastrofa mi je se ujutro šminkat,uvijek se uspijem upropastiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Drago mi je da je tutorial bio od koristi :)

      Delete
  7. Moze li review za maskaru??? Zivo me zanima kakva je... Pozz ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može, danas ako me bude slušao fotoaparat, ako ne onda sutra ;)

      Delete
  8. Jako lijepo, imaš prekrasne obrve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) U njih je uloženo jako mnogo truda, jer su užasno "nemirne" :)

      Delete
  9. Nisi objektivna, draga, tutorijal je dobar! I koristan, meni bar... :))

    ReplyDelete
  10. Ovo si stvarno odlicno napravila, prelijepo je i svaka cast :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...