Monday, February 6, 2012

NOTD - Winter Nails 3

Hello :)
Evo ovo haoticno vreme kod nas me je inspirisalo na jos jedan zimski nail art (hajde makar nesto dobro da proizadje iz toga :D ). Ovog puta je u pitanju jedan potpuno diskretan nail art, mozda malo i previse, cak bih rekla da je potpuno neprimetan, zbog cega i nisam bas najzadovoljnija. Evo pogledajte pa prosudite:



Ne znam da li uspevate da provalite, to sljokicasto treba da predstavlja pahuljice :) U glavi mi je to izgledalo fantasticno, lepo i zimski, alii kad sam prenela na nokte nisam bas bila najzadovoljnija :/ Evo pomocu kojih lakica sam ovo postigla:

Kako vam se svidja? Kakvo je vreme kod vas, volite li sneg? :) Citamo se uskoro ;)

9 comments:

  1. Zadnih dana sam upravo takve nosila
    Sto se vremena tice,izgleda otprilike ovako
    ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

    ReplyDelete
  2. Cool, svidja mi se kombinacija!

    ReplyDelete
  3. Možda si trebala spužvom nanijeti sloj bijelog laka, ili dva, a onda ove šljokice i više bi se primjetilo..
    Mada i ovako, diskretno, izgleda jako lijepo, meni se baš sviđa :)
    I ovdje snjeguljar pada :))

    ReplyDelete
  4. meni se sviđa, iako priznajem da bi mi se sviđalo i više da je podloga malo pigmentiranija ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, ovaj lak je dosta nepigmentisan, tu su dva sloja, ali ne pravi neku razliku :/

      Delete
  5. Ja inače nisam ljubitelj sedefastih lakova, ali mi se sviđa ideja sa šljokicama na vrhu nokta :)

    ReplyDelete
  6. <3 <3 <3 it! This is my type of nail!!!! :) I love glitter tips

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...