Monday, February 20, 2012

Essence - Metallic Eye Pencils

Hello :)
Ok, obećavam pauzu od Essence-a nakon ovog posta, verujem da vam se Essence od mene smučio :D Metallic olovke za oči mi u početku uopšte baš nisu delovale zanimljivo. Onda sam jedan dan sa drugaricom otišla do DM-a i ona je odlučila da kupi plavu. Tek tad sam im posvetila malo pažnje i kupila ljubičastu, tek da vidim kakva je :) Vratila sam se po još tri :D

01 Black Knight
02 White Divine
03 Iron Goddess
04 Lilectric


Ono što je mene potpuno oduševilo kod ovih olovaka je to što su baš, baš mekane, jako se lako nanose, blendaju, ma šta god želite sa njima da radite :) Drugi plus je to što su jako lepo pigmentisane. Minus je što se nakon nekog vremena razmazuju, to je iskustvo moje drugarice, pošto ih ja nisam koristila na taj način. Obično sam ih blendala, pa su mi svakako razmazane :D


Redovna cena ovih olovaka je 209 dinara, ja mislim. U svakom slučaju sad ih možete nabaviti po ceni od 129 dinara, s obzirom da i one spadaju u skupinu proizvoda koji ispadaju iz asortimana. Evo i swatcheva (taman je i Sunca bilo, baš da vidite taj metallic efekat :) ):



Pa šta mislite? Imate li neku od olovaka iz ove kolekcije? Kako vam se sviđaju?

27 comments:

  1. zlatna i ljubicasta izgledaju fantasticno! :)

    ReplyDelete
  2. Nemam još uvijek ni jednu ali djeluju zanimljivo :)

    ReplyDelete
  3. Bas su lepe. :3 Sve me vise ubedjujes da odem do DM-a. :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, izvini ako te navedem na taj greh :D Znam da je to muka za novčanik :)

      Delete
    2. Jeste, velika. :D Ne idem jer moram da placam put, ne isplati mi se. Ali otici cu jednom sigurno! ^^

      Delete
  4. Sviđaju mi se :D morati ću uzeti nešto hehe :D

    ReplyDelete
  5. Lepa mi je zlatna. bas cu ih potraziti sutra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je zlatna, baš je boja zlata, nije onako obično žuta :)

      Delete
  6. Imam onih običnih ali nemam ovakve, a ova zlatna mi je wooow. Samo šteta što kod mene, mislim da više nema tih olovki :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i meni je zlatna bila otkriće jer je baš zlatna, nije obična žuta :) I kod nas su se razgrabile, mislim da crne više nema nigde :)

      Delete
  7. Jako su lijepe, ja još nemam ni jednu!
    što se mene tiče samo ti piši o Essence-u :) meni ne smeta ni najmanje!

    ReplyDelete
  8. Super sve izgledaju. Posebno ljubičasta i zlatna.

    beautyrollercoaster@blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Imam belu, ali nemam predstavu sta da radim sa njom. Na waterline-u ne potraje ni 10sekundi, a na kapcima izgleda srebrno i cini da izgledam veoma umorno, prehladjeno i kao da su mi kapci teski i naduveni. Mozda kao highlight za oci, ali opet nekako je masnjikava i svetlucave cestice su vrlo krupne.

    A odusevila sam se kada sam je probala na ruci, meka, lepo klizi, super pigment, kad' ono... Kako je ti koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom da nikako nije za waterline, previše je masnjikava, tako da se ne zadržava. Ja je koristim kao highlight, mislim da je za to najadekvatnija. Ja je izblendam koliko mogu, pa mi onda ostane samo malo sjaja, što je za highlight super :) Ona je svakako najlošija što se tiče iskoristljivosti u odnosu na ostale.

      Delete
  10. Kupila sam bijelu još kad su došle i iskreno, na prvu, nisam baš bila oduševljena, ali onda sam ju nedavno počela opet koristiti i sad se skoro pa i ne odvajam od nje! Odlična je, mekana, lijepo se da razmazati, da se lijepo s njom raditi, maa, super je! :D (Samo, nije baš za waterline najbolja opcija, ali to ćemo zanemariti).

    Sviđa mi se recenzija i stvarno su ti super slikice! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, u poslednje vreme gledam da se malo unapredim što se slika tiče, učim se :D Drago mi je da si primetila :) Da, bela je diskutabilna, ali kad joj nađeš primenu, sasvim je ok :)

      Delete
  11. zbilja dobro izgledaju...uf kako mrzim dm :-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ja ga obožavam :D Ali ga moj novčanik nikako ne voli :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...