Thursday, February 9, 2012

L'oreal - Lash Architect 4D

Hello!
Danas vam donosim recenziju za koju sam dobila zahtev u komentarima na prethodni post :) Inače, hvala vam na toliko velikom broju divnih komentara na novu vrstu posta, dajete mi vetar u leđa za nastavak vođenja bloga :) Danas ću se posvetiti pisanju o maskari koja je doživela veliku popularnost, sve devojke koje poznajem je imaju ili žele da je imaju, a da li je to sa razlogom, procenite sami :)


Ova maskara po meni ima neodoljivo lepu ambalažu :D Možda je to čak i jedan od glavnih razloga što mi je zapala za oko, šta ću, volim lepe stvari :D Aplikator je dugačak i tanak, lako se može dospeti do manjih trepuškica :)

Količina maskare je 10,5 ml, cena je mislim oko 1300-1400 dinara, kao i sve L'oreal-ove maskare. Ja sam je kupila na nekom prednovogodišnjem sniženju, kada je bila oko 1200 dinara. Evo i mnogo slika kako to izgleda na mojim trepavicama :)

Moje trepuške bez maskare



L'oreal Lash Architect 4D - jedan sloj


L'oreal Lash Architect 4D - dva sloja
Uf, smorih samu sebe sa ovim očima silnim :D Ja sam maskarom dosta zadovoljna, mada bih bila još zadovoljnija kad ne bi baš nimalo slepljivala trepavice, mada moram priznati da to radi bolje od dosta drugih maskara. Da ne dužim sa pričom bezveze, mislim da ova gomila slika govori sasvim dovoljno :) Moj zaključak je da je maskara dosta dobra, jedna od najboljih koju sam imala. Da li je preporučujem? Da, mislim da se isplati imati ovo u kozmetičkom kutku, a vi procenite preko slika :) Čitamo se uskoro! ;)

24 comments:

  1. Moja najomiljenija maskara je od Rimmela Extra Super Lash, moras pogledati slike, mslm ne treba da komentarisem, predobra maskara! :)
    http://rougeandstyle.blogspot.com/2012/01/rimmel-extra-super-lash-legjobb.html

    ReplyDelete
  2. Meni su tvoje trepavice lijepe i bez maskare...tako su gusteee :) zavidim ti :D

    ReplyDelete
  3. Nisam još isprobala ovu maskaru, jučer sam mamu poslala da mi kupi neku novu jer sam ja doma bolesna pa mi je donijela jednu od Essence :D I ja isto padam na izgled proizvoda i ova mi se jako sviđa, mislim da ću ju isprobati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam sve najbolje za Essence I Love Extreme maskaru. Ona je sledeća koju ću kupiti, čim potrošim makar jednu od 3 koje su mi otvorene trenutno :D

      Delete
  4. Imala sam carbon black i uzasno me razocarala pa u zadnje vreme zaobilazim L'Oreal maskare. Od svih maskara koje trenutno imam najbolja (i najjeftinija) mi je Essence ILE. Za cenu od nekih 300 dinara prosto neverovatna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi je hvale i nju ću kupiti čim potrošim neku od 3 koje trenutno imam :D

      Delete
  5. Odlična recenzija! Mislim da cu je isporbati:))

    ReplyDelete
  6. Tvoje trepavice su savršene i bez maskare :)
    Ja sada ne koristim Loreal, Deborah i tako te brendove, ali nekada jesam i moram da se požalim da su mi uvek pravili efekat paukovih nogica :/ Spas sam našla u essenc-u, Golden Rose i Classics maskarama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Definitivno ću probati neke od tih, prvo Essence I Love Extreme, za nju sam sve najbolje čula :D

      Delete
  7. razlika između prve i zadnje fotke je stvarno dobro vidljiva :-D
    ali sam i ljubomorna na tvoje trepuške, predivne su, tamne, guste... tako moje izgledaju tek sa 2 sloja maskare :-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa potrudila sam se da uhvatim ugao gde će se najbolje primetiti efekat koji ova maskara ima :)

      Delete
  8. Otkad je došla na police L'Oreala razmišljam o tome da li da ju kupim ili ne.. Odbija me četkica, više volim gumene/plastične.. Na tvojim trepkama je efekt super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja obožavam gumene četkice, ali ni ova se nije pokazala kao loša :)

      Delete
  9. Jako dugo nisam koristila L'oreal maskare, prije su mi nekako bile najdraže...htjela bi im se vratiti, ova mi se čini sasvim ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja oduvek koristim samo L'oreal, i uvek sam bila zadovoljna :)

      Delete
  10. I'm a huge fan of L'oreal mascaras!! This one looks amazing on you!

    ReplyDelete
  11. imas predivne trepavice :)
    od L'oreala sam probala samo zlatnu Telescopic i odlicna mi je :) navukla sam se na Avon supershock i ne odvajam se od nje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Eto ja nikako nisam isprobavala te Avon maskare, nekako sam skepticna prema njima, a ni sama ne znam zasto :D

      Delete
  12. pa ti imas fenomenalne trepavice i bez maskare, ali svidja mi se
    kakav efekat daje ova L'oreal. imam vec svoju omiljenu. nedavno sam uzela Benefitovu bad gal lashes, i nije mi se nimalo svidela...dobro lazem malo, ali sam svakako ocekivala vise od nje...taman kad se zaradujem da probam neku novu, ja se razocaram i uvek vratim mojoj Wonder lash...ona ipak na mojim trepavicama daje najbolji rezultat. :))) bravo za slicice...hrabrim se da i ja uradim slicni post, al me sve nekako spreci i ustuknem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa i ja bih očekivala od Benefitove da pravi čuda :D I samo napred za post, znam kako ti je i ja sam se nedeljama hrabrila za onaj tutorial, i mogu ti reći da je dobro prošao :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...