Saturday, February 11, 2012

Valentine's Day special :)

Hello :)
Moram priznati da moj dragi i ja baš i ne slavimo, niti bilo kako drugačije obeležavamo ovaj datum. Volimo se svaki dan, pa i taj, i to je to :D Međutim, gledajući blogove i celu euforiju povodom ovog dana na netu, dobila sam inspiraciju za ovaj post :) Ovaj post je drugačiji od ostalih jer ću u jednom postu da vam predstavim šminku za oči, usne, kao i noktiće inspirisane čuvenim Danom zaljubljenih :D Zapravo je u pitanju jedan romantičan look, i što se tiče šminke i noktiju :) Krećemo od očiju :)

Bez blica:


Sa blicem:
















Šta sam koristila:
ArtDeco baza za senke
Essence Eyeshadow - 24 Love Me
Nouba paleta - kombinacija senki
L'oreal Lash Architect 4D - Black

Sa očiju prelazimo na usne :)

Bez blica:

Sa blicem:


Šta sam koristila:
Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss - 04 Trendsetter
Essence XXXL shine Lipgloss - 05 Super Girl

I na kraju noktići :)



Šta sam koristila:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Strength Action
Essence Colour&Go - 48 Meet Me Now!
Essence Colour&Go - 72 Time For Romance

Eto to bi bili moji predlozi za ovaj praznik :D Bilo da ga provodite sa jačom polovinom, drugaricama, sa kim god, ja ovaj dan više gledam kao dan kad se slavi ljubav, nego zaljubljeni, tako da uživajte u njemu sa onima koje volite :D Da li vam se sviđa ovaj post? Kakav stav vi imate prema 14. februaru? :) Čitamo se uskoro ;)

16 comments:

  1. Kako lepe usne imaš, oduševljena sam :)
    A inače ni moj dragi i ja ne slavimo, ne obeležavamo, trudimo se da nam svaki dan bude dan zaljubljenih, koliko god to patetično zvučalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa baš na to sam mislila, što kažeš zvuči patetično, ali volimo se svaki dan, pa i taj :D

      Delete
  2. sjajila za usne su mi predivna :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Stay with me-trendsetter moje omiljeno sjajilo trenutno :)
    Prelijepo nasminkane oci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi Stay With Me sjajevi su fantastični! Kupila sam i Berry Me! i I like cotton candy i stvarno su odlični. Hvala :)

      Delete
  4. sve mi se svidja kako si odradila !!!
    sve!
    od okica, preko usana(sto bi moja seka rekla,
    imas bas senzualne usne:) hehe)
    i noktici mi sed dopadaju...i duzina i boja
    i oblik :))) hvaala na nagradici jos jednom...:***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo i na komplimentima i na divnom komentaru :) U nema na čemu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...