Tuesday, February 21, 2012

Blog Awards - Part 2 :)

Hello :)
Od divne Mateje sam danas dobila čak dve nagrade! :) Hvala mnogo, mnogo :)

Prva nagrada je Liebster Blog award. Taj award se dodeljuje blogovima sa manje od 200 follower-a.

The rules:
1. Put the link to who gave you the award.
2. Put the award in your post.
3. Choose 5 blogs under 200 followers and give them the award.
4. Tell them they received award.

Dodeljujem ovu nagradu sledećim blogovima (tam tara raaaaaaam :D ):

1. Uvek zabavnoj, čak i u sitne sate MyPerfectLounge
2. To very dear and beautiful girl from Finland Shortylegsbeauty
3. Jednoj devojci koja na svojim noktima stvara umetnička dela AnyRainbow
4. Jako pozitivan blog, jako lepe recenzije proizvoda (samo kad bi to moglo malo češće :) ) littleBird
5. Devojka divnih očiju, prelepo našminkanih :) Kristina

Druga nagrada koju sam dobila takođe od Mateje je Kreativ Blogger award.

Rules:
1. Post the link to who gave you the award.
2. Answer the questions.
3. Share 7 random thoughts about yourself.
4. Pass it to 10 blogs and inform them.

Pitanja su sledeća (odgovaraću na engleskom, nekako mi dođe logično :D ):

1. Favorite song?
This is very hard question. There are too much songs that I listen almost every day.
2. Favorite desert?
Indijaner. :D
3. What drives you insane?
Hmm... irresponsible people.
4. When I am mad...
...I am very quiet :D
5. Favorite pet?
My 3 dogs. All 3 of them.
6. Black or white?
Black.
7. Biggest fear?
Deep water and spiders.
8. My daily attitude?
I wake up every morning with thought "Ok brain, what are we doing today?" :)
9. What's perfect?
Nothing.
10. Guilt?
DM and sweets.

7 random thoughts:
1. I would love to visit Scandinavia.
2. I love spring.
3. I love bags more than shoes.
4. I love Nokia phones.
5. I know how and love to cook.
6. I love giraffes.
7. Wednesday was always my favorite day of the week.

10 blogova koji će biti nagrađeni su:

1. Devojka sa mnogo lepim glasom i stasom (i divno se oblači :D) Angelica
2. Moja omiljena modna blogerka PsychoCat
3. Devojka sa divnim idejama za nail art Let's Polish Some Nails
4. Odlične recenzije šminke, ali ne samo to, svašta se ovde može naći :) Anibani
5. Znam da je već dobila jednu nagradu, ali i ovu zaslužuje, dakle ponovo devojka kod koje se svaki put nasmejem MyPerfectLounge
6. Ne znate šta biste sa noktima? Odgovor uvek ima nail crazy
7. Još jedna devojka koja je umetnik u noktocrtanju je Nails From Fairy Tale
8. Interesuje vas kozmetika? Pogledajte i Tacy
9. Još divnih noktiju i lakova imate ovde: Taya
10. Jedan presladak blogić pun interesantnih stvari je i Lenin

Eto ga :D To je to, nadam se da ću moći kod vas na blogu da vidim odgovore na pitanjca i sve što uz to ide :) Čitamo se uskoro ;)

29 comments:

  1. Ju, ja reko' šta je sad, o kakvoj nagradi ova priča u ove kasne sate! :O
    Hahahah, baš sam se prijatno iznenadila, pa hvalaaaa draga :)
    Vidim da imaš i recenzije šminke, diiivno, sve ću iščitati!! Nego u poslednje vreme uopšte ne stižem da pratim tuđe blogove, a i svoj slabo posećujem, :D Ali biće bolje, samo da mi i dalje piskaramo :))
    Hvala još jednom!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe :) Samo ti polako, verujem da su te neke obaveze stisle, ali rado bih češće čitala nešto na tvom blogu :) Nema na čemu :)

      Delete
  2. Ajme,baš si me ugodno iznenadila :) Hvala ti puno! :D
    <3

    ReplyDelete
  3. čestitam na nagradama... i hvala ti što si se i mene sjetila :-D

    ReplyDelete
  4. Puuuuno hvala na nagradi! Divna si:))
    Kisses

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Moze mala pomoc,please? meni sad nije jasno sta ja treba da uradim :) isto sam dobila dve nagradice...ali mi nije bas najjasnije :(

      Delete
    2. Znam, tako ni meni nije bilo jasno :D Pa preuzmeš slikicu nagrade, a svaka nagrada nosi sa sobom određena pravila koja treba da ispuniš. Konkretno, za ovu Kreativ award - preuzmeš slikicu, staviš je u post, pročitaš pravila - linkuješ onoga ko ti je dao nagradu, odgovoriš na pitanja koja nosi sa sobom, napišeš 7 stvari o sebi i proslediš je do još 10 blogova i to je to :) Svaka nagradica ima svoja pravila :) Nadam se da sam ti razjasnila, ako ti još nešto nije jasno, pitaj :)

      Delete
  6. Prvo mi kazes da mi je post fuj, pa mi onda dodelis dve nagrade :))) Umorna sam kao pas pa tenk ju post ide sutra :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuj, nego šta nego fuj! :D Očekujem sutra post :D

      Delete
  7. Thank you so much sweetie :) I am very honored that you wanted to award me :)
    hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are very welcome, I can't wait to see your answers and facts :) kisses

      Delete
  8. Cestitam na nagradici i hvala sto si mi je dala :). Objavicu uskoro :)

    ReplyDelete
  9. Omiljena modna blogerka? Wow :)))))
    Hvala puuno draga :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, od modnih blogova baš redovno pratim tebe i Psycho Couture, nekako mi sve vaše kombinacije leže :D Nema na čemu :*

      Delete
  10. ja ti dajem još jednu nagradu na svom blogu, vidim ti si posao već obavila :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...