Saturday, December 31, 2011

L'oreal Super Liner - Carbon Gloss

Hello :)
Danas zelim da vam predstavim po meni jako dobar eyeliner :) Smatram da je eyeliner must have, jer moze da izvuce svaku kombinaciju, od dnevne da napravi vecernju sminku, a kad nam se zuri nekud, mozemo staviti samo njega na oci, nesto na usne, and we are good to go :) Eto, zato ga volim :)







Po mom misljenju, ovo je jako dobar eyeliner. Kupila sam ga u DMu, cena mu je bila negde izmedju 700 i 800 dinara. Meni nije pravio probleme u smislu nekih iritacija ociju i slicno. Lako se skida, ne morate mnogo trljati i izbijati sebi oko :) Jako je dobro pigmentisan, crna boja koja se zaista vidi na ocima. Ono sto me najvise odusevljava kod njega je njegov divni, mekani aplikator :)




Jako je nezan aplikator, jednako dobro mozemo izvlaciti i debele i tanke linije:



A evo kako sam ga ja ukombinovala u neki dnevni look, cisto da malo "zacinim" :)

Koji vi eyeliner koristite? Da li ste probale ovaj? Citamo se uskoro ;)

3 comments:

  1. Predivno si ga stavila :) Ne koristim lorealovu šminku, ali eyeliner mi je pravi must have.

    ReplyDelete
  2. imam ga, i jedan mi je od najboljih drogerijskih lajnera, stvarno je odlican.

    ReplyDelete
  3. i ja sam pravila recenziju o njemu, bas ga volim! Ali ga je sve manje u radnjama ne znam ni ja zasto...:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...