Monday, March 5, 2012

Too Faced Smokey Eyes Look - Classic

Hello :)
Pogledali ste sigurno post posvećen "Day" look-u iz ove fantastične palete :) Kao što vidite, ostala sam vam dužna još dva look-a, a to su Classic i Fashion. Za danas sam vam spremila Classic look, koji je po meni jedna lepa večernja varijanta smokey eye look-a. Pre senki sam stavila ArtDeco bazu za senke i krenula, polako , po Too Faced pravilima :) Evo šta sam dobila:

Sa blicem:


Bez blica:


Izvinjavam se za obrve koje su mess, trenutno su u toj nekoj čudnoj fazi :S Ovako se šminkam najčešće za veče, bilo da je to neki rođendan, izlazak, bilo šta :) Mislim da je univerzalan look koji svima stoji :) Opet može da se doda tuš, mada zaista nije neophodan:








Senke su divno pigmentisane, obožavam ih :) Kako vam se sviđa? Da li se šminkate ovako? Kakav bi ste ruž uparile sa ovim look-om na očima? :) Čitamo se uskoro ;)

14 comments:

  1. sviđa mi se, i ja bih radije s tušem nego bez :-D

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se, u obe varijante, i sa eyelinerom i bez, ovakve boje ti prelepo idu uz oči :)

    ReplyDelete
  3. Volim ovakav look,vrlo mi je sexy posbno uz eyeliner:)Dvije nagrade za tebe na mom blogu :)

    ReplyDelete
  4. Opet mi je s tusem puno bolje :) Trebam i ja pokusat takvu crtu napravit, valjda uspijem :)

    ReplyDelete
  5. I love this look :) the eyeliner looks amazing :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...