Wednesday, March 28, 2012

Deborah Pret A Porter - 58 I Am Your Mermaid

Hello :)
Danas sam za vas pripremila jedan potpuno letnji lak :) U pitanju je, kao što ste i videli, još jedan od lakova iz Deborah Pret A Porter kolekcije, koji bi, prema mom mišljenju, trebalo da imamo kada nastupi letnje vreme :)U pitanju je lepa, tirkizasta, shimmerasta nijansa, koju zamišljam kao savršenu za plažu, kad je ten preplanuo :) Iako je to još uvek relativno daleko, ja sam ga isprobala :D


Lak dolazi u maloj bočici od 4,5 ml, a po ceni koja se kreće od 205 dinara (Lilly), preko 209 (DM) do 210 dinara (IDEA). Ovaj se lak divno maže, ali mu je veliki minus što nokat pokriva tek u 3 sloja, što je, složićete se, za ovu cenu malo previše. Na bočici na gornjim slikama možete videti koliko je potrošen posle jednog mazanja. Možda u jednom sloju može dobro da dođe kao gornji sloj preko nekog drugog laka.

Iskoristila sam divan, sunčani dan da nalakiram ovaj lakić, tako da mogu da vidim svu njegovu lepotu, a i da je prenesem vama :)

Ovaj lak vam svakako preporučujem za leto :) Inače, isprobavam sve moguće funkcije fotoaparata, pa bi mi značio svaki vaš feedback na tu temu, dakle ako vam se neke slike u nekom postu svide više od ostalih, zamolila bih vas da to napomenete, da vidim šta se vama najviše dopada :) Sviđa li vam se ovaj lak? Hoćete li ga nabaviti ili ga možda već imate? :) Čitamo se uskoro ;)

29 comments:

  1. Jao kako je lepa boja! Prava morska! Divno!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Da znaš da su malo prerasli, sledi im blago šišanje :)

      Delete
  3. Imam ga vec i diiiivan je. :)

    ReplyDelete
  4. Nokti ti divno izgledaju. :)
    Ovaj Deborah imam, cekam leto, pa da pocnem da ga koristim (trenutno mi ne ide uz garederobu :D ), prelep je. Osvezavajuc, egzotican, veseo. Meni pokriva iz dva sloja (probala sam cim sam ga kupila, ali uzmi da ja imam krace nokte od tvojih), jedino mi se cetkica nimalo ne dopada, mala je i debela, skuplja lak na prelazu izmedju nje i drske, a to me mnogo nervira. Ipak, posto je bio na snizenju (205,00 din.), nisam mogla da mu odolim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Meni je četkica bila ok, nisam imala problema pri aplikaciji :) Moguće da si mackala ili deblje slojeve nego ja, ili je ipak do dužine :)

      Delete
  5. Jako lijepa boja, imam slican essencevo iz urban messages kolekcije, barem po slikama jako slice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam taj Essence, inače bih ih rado uporedila :)

      Delete
  6. Skroz je bezveze to da treba tri sloja i koliko je potrošeno laka na samo jednu manikuru.. Al stvarno je prelijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, kad ga vidim nekako zaboravim na ta tri sloja :)

      Delete
  7. Apsolutno je savrsen!!! Definitvno ga kupujem, ionako sam zelela jedan tirkizni u kolekciji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam ti pomogla pri izboru :)

      Delete
  8. Izgleda vise kao nebo plava nego tirkizna. Ali lepa je svakako. :] Samo je previse "providna" za moj ukus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste dosta providna, ali sam oprostila zbog divne nijanse :)

      Delete
  9. Gledala sam ga, zanimljiva je boja, ali sam ipak odustala jer vise volim kad su takve boje kremaste.
    Super su ti slike :)

    ReplyDelete
  10. meni se bas dopao lak uzivo, al sam odustala jer nece nikad stici na red :D meni se bas dopada kakav je, lupicu sad al mene ta efekat podseca na lomljeno staklo, u svakom slucaju zanimljiv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno shvatam na šta misliš kad kažeš lomčjeno staklo, zaista podseća :) Nije onaj tipičan shimmer, nego je baš nešto drugačije, i da, podseća na lomljeno staklo :)

      Delete
  11. nikad ovu boju ne bih kupila ovako da je vidim u flashici!~! NA noktima je druga prica.. jako mi se svidja... mislim da cu je vec sutra kupiti!!

    ReplyDelete
  12. Zaista imaš prekrasne nokte. :) Čime ih održavaš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Imaš u mom postu http://worldofhappynails.blogspot.com/2011/09/nega-noktiju.html
      sve što koristim za negu noktića :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...