Monday, March 12, 2012

Deborah Pret A Porter - 65 Puprle Beat

Hello :)
Čim sam jutros ugledala sunčano vreme napolju, znala sam koji će mi lak biti na noktima :) Skoro sam na Facebook stranici napisala koji su mi favoriti u Pret A Porter kolekciji i ovaj lakić je jedan od njih :) Ovaj post je, između ostalog, tu da ne bi pomislile kako je ovaj lak najobičniji na svetu, jer sam ja tako odreagovala kad sam ga pogledala. Međutim, ovaj lak krije dosta toga kad ga samo malo bolje pogledate :)

Mislim da ćete najbolje videti na narednoj slici na šta mislim kad kažem da ovaj lak krije nešto divno :)

Da, da, u pitanju je sitan zlatasti shimmer koji nije očigledan na prvi pogled :) Ja sam bila oduševljena, uzela sam lak, pomislila kako je isti kao i gomila drugih ljubičastih, a onda, dok sam ga vraćala na policu, primetih neki divan sjaj :) I lak je moj :) Dolazi u standardnoj Pret A Porter bočici od premalih 4,5ml, cena 205 dinara u Lilly-ju. Evo i swatcheva:


Lak je namazan u dva sloja. Bez Top Coat-a. Preporučujem vam da kliknete na slike da bolje vidite nijansu i shimmer :)
Hvala svima koji su podelili vest o mom giveaway-u i hvala svima koji učestvuju :) Sviđa li vam se ova nijansa Pret A Porter-a? Jeste li kupile vi neku? :) Čitamo se uskoro ;)

21 comments:

  1. Replies
    1. It sure is, mada ja sve ljubičaste volim :D

      Delete
  2. Stvarno je lep, bas mu taj simer daje neki poseban smek. Ja kupila za sad nekih 4 komada, uglavnom letnje bojice, i mislim da mi je dosta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ću se zaustaviti sa kupovinom ovih lakića, kupila sam 8 komada :s

      Delete
  3. Zelo je lep. Komaj čakam, da pridejo ti laki tudi do nas.

    ReplyDelete
  4. baaš je lep. mislim da idem sutra da ga pronađem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da si ga našla, lepo je imati ga u kolekciji :)

      Delete
  5. Savršen je, volim sve ljubičanstvene nijanse :)

    ReplyDelete
  6. Divan je!!! Uopste ga nisam zapazila, ne znam kako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lako ga je zaobići, na prvi pogled izgleda baš obično :)

      Delete
  7. pa svidja mi se!!!
    a ja sam se zeznula i uzela njihov ljubicasti
    crack....i totalno se razocarala...jel imas neku
    ideju kako da ga iskoristim???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, pa ne znam, ja sam uzela onaj crni crackle i dobar mi je... A kako to ne valja? Ne puca?

      Delete
    2. ne puca....nece...menjala sam podloge i nista...sve se nekako raspe boja i ispadne samo extremno sljokicav nokat :DDDDD

      lena

      Delete
    3. Pa nemam ideju šta da radiš sa njim... Možda je samo neka fabrička greška, moj crni crackle radi savršeno :)

      Delete
  8. I love this polish :) Such a beautiful color :)
    This may sound strange but even though I don´t understand what it says I love reading your entire posts :) I think its written in such a beautiful language :) After Ive read it I switch to either english, swedish or finnish to read what youve said so that Ill understand :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) And that is very interesting, I write in Serbian, some people say that Serbian is the hardest language to learn, and who knows, maybe you can learn it this way :))) And I love Finnish (Scandinavia in general) and I was thinking about learning it, but lack of time is on my way... But I will tell you "kitos" for nice comment! Did I write it right? :)

      Delete
  9. Prelijep je, kad se klikne na sliku baš se vidi shimmer :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...