Friday, March 9, 2012

Deborah Pret A Porter - 57 Carpe Diem

Hello :)
Odlučila sam da počnem sa swatchevima ovih lakića :) Oni koji me prate na fejsu su mogli da vide da sam skroz poludela za njima, preslatki su mi i boje su predivne. Mnogo volim mini lakove, tako da ovu kolekciju nisam mogla da zaobiđem :) Danas ću vam predstaviti nijansu 57 - Carpe Diem.

Boja (ili boje) ovog laka je divna, ne znam kako bih je definisala :) Lak dolazi u količini od 4,5 ml, što je, složićete se, baš malo. Cene ovih lakova variraju u zavisnosti od toga gde ih kupujete. Juče sam baš sva mesta obišla i mogu vam reći da je najjeftinije kupiti ga u Lilly-ju. U Ideu sam išla juče jer je bilo 30% sniženje na dekorativu i lakove za nokte, međutim, ovi lakići su bili obeleženi kao "Idealna cena", tako da na njih nije išao popust, a cena je bila 210 dinara. U DM-u cena je 209 dinara, a u Lilly-ju je cena 205 dinara, a juče je bio popust 20%, tako da sam ja moje uzela po ceni od 164 dinara :) Evo i swatcheva:

Mislim da mi se ovi mehurići stvaraju zbog baznog laka :/ Moraću da ga promenim, pa da vidim da li je do toga. Lak sam mazala u dva sloja i, kao što vidite, to je sasvim dovoljno za odličnu prekrivenost. Da zahteva više slojeva bilo bi totalno neisplativo s obzirom na količinu laka. Nisam mazala top coat.
Rekoh vam kako ću vas smarati sa Essence flejkijem, sećate se? :) Pa evo i tih slika:


I za kraj jedan mali video:



To bi bilo to :) Kako se vama dopadaju ovi Pret A Porter lakići? Da li imate neki? Još jednom vas podsećam na moj prvi giveaway, ako se niste još prijavili. :) I molim vas da pogledate u komentarima na ovaj post, kod nekoliko prijava ima nekih nejasnoća, pa da ih rešim zajedno :) Čitamo se uskoro ;)

13 comments:

  1. Pi bre, skupo za tolican lakic. Mada ako izdrzi duze od 3 dana..hmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa drzi prilicno... I ne krza se onako ruzno, nego izbeli pomalo sa vrhova. Ja sam zadovoljna :) a da je skupo, pa jeste, ali sta cu kad sam osetljiva na mini lakove, jos kad su ogranicena serija... :D

      Delete
  2. na zalost(na srecu mog novcanika) nisu mi se preterano svidele nove boje :) zelela bih jedino purplized ali njega nigde nema kod nas :(
    ovaj tvoj je pravi kameleon i lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jeste, prilicno je jedinstven, nemam ni jedan lak kao sto je ovaj :)

      Delete
  3. Meni se sviđa u ovoj drugoj varijanti :)

    ReplyDelete
  4. Jako zanimljiv lak, svidja mi se. Pogotovo sa flejkijem! :D

    ReplyDelete
  5. Imaš divne nokte a lak u kombinaciji s flejkijem izgleda divno! ;) Btw. imaš oznaku na našem blogu za ispuniti jedan tag :D

    ReplyDelete
  6. Obozavam ovaj lak! Nisam imala nista slucno do sad, pa sam se odusevila kako izgleda na noktima :)

    Super si uhvatila ljubicasti odsjaj! :)

    ReplyDelete
  7. Baš je lijep, meni malo liči na Essence Lil@c, ali opet nisu isti :)
    Nego, glede mjehurića, kod mene zna biti problem kada manikuru prije imam neke šljokice, lak sa glitterima i sl. Onako, ne previše da bih morala skidati sa folijom i vatom, nego manje pa ja malo trljam po noktu i one spadnu. I stavim base coat, nalakiram drugi lak, i čim prelazim vidim kao mjehuriće, ustvari nisu mjehurići nego mi je neravna površina nokta.. To riješim sa Essence (Nails in style) bufferom (jel' se zove buffer ili nije, mislim da nije al nema veze sad :D), ovim:
    https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRNWbakRfD1f1JrivTz0o4PG7j37DRuBKel8mee8HJeGU5C825P7Q

    Možeš s bilo kojim takvim koji ima onu stranu za poliranje, i malo ispoliraš, pa na uobičajeni postupak.. E sad, možda kod tebe ipak nije to već je stvarno BC, al et :) Nek se nađe :)
    Izvini na dugom komentaru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema zašto da se izvinjavaš na dugom komentaru, posebno jer je koristan :) Hvala ti na savetu, sad se ne mogu setiti da li sam imala šljokice pre ovoga, ali svakako ću gledati da ispoliram nokte pre mackanja ubuduće, pa ćemo videti do čega je :) Hvala ti još jednom na savetu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...