Friday, March 30, 2012

Rimmel 60 Seconds - 615 Fast & Fuchsia

Hello :)
Pre neki dan sam otišla do Lilly-ja i ugledah Rimmel štand... Pre nego što sam se zaludela Essence-om, klela sam se u Rimmel lakove za nokte. Mislim da su mi možda i sada najbolji, ali Essence lakova nekako imam više verovatno zbog cene :D Elem, stajala sam tako i gledala razne boje na Rimmel štandu i tako ugledah da su lakovi 60 Seconds na popustu 225 dinara :D Meni je to bio znak da se častim :D

Meni je ovo toliko divna boja! U radnji mi je bila onako, lepuškasta, ali kad sam je na noktima videla, totalno sam se oduševila :) Divna fuksija boja, koja ne vuče mnogo na roze kao što te nijanse znaju :D


Četkica mi je fantastična, deblja i zato se lak jako lako nanosi.

Lakić sam kupila u Lilly-ju, platila sam ga na popustu 225 dinara kao što rekoh, mislim da je inače oko 280 dinara. To jeste malo veća cena za 8 ml laka, ali ovaj lak prekriva nokat u jednom sloju (ja sam namazala dva, što iz navike, što da vidim da li će boja biti jača). Postojanost mu je za sad super, imam ga dva dana na noktima i nije nigde ni okrznut. Sve u svemu, ovaj lak me je podsetio zašto volim Rimmel-ove lakove i mislim da ću im se polako vratiti :) Evo i swatcheva (bez top coat-a):


Boja ovog laka me je inspirisala i da malo izmenim dizajn bloga :) Šta mislite o novom dizajnu, sviđa li vam se? Podsećam vas da još sutra možete da se prijavite za moj giveaway! Da li imate neki od Rimmel-ovih lakova da preporučite? Da li možda imate baš ovaj? Čitamo se uskoro ;)

18 comments:

  1. Ne volim fuksijaste lakove ali zato volim Rimmel :))Lepo se ti igras aparatom, vidim :))Ova zadnja mi je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš sam se zaigrala, svaki dan saznam nešto novo :) A kako ide lepo vreme, biće ovih "prirodnih" slika :D Hvala :)

      Delete
  2. Prelijepa boja. I ja sam prije bila zaluđena Rimmelovim lakovima..tj. dok sam bila zaluđena lakiranjem noktiju. Sada ne lakiram nokte tako često pa i ne obraćam pažnju na lakove, ali kada mi se neki posebno svidi..on mora biti moj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mislim da je dosta devojaka zaluđeno Rimmel lakovima i mislim da je to s pravom, evo mi ga ovaj lakić i danas na noktima, netaknut, bez top coata :)

      Delete
  3. našla si mu dobro mjesto za fotkanje ;-D
    krasna boja :-D

    ReplyDelete
  4. Ja nemam ni jedan Rimmel cini mi se :)
    Slike su ti odlicne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, moraš to ispraviti :) Hvala ti mnogo :)

      Delete
  5. Dugo sam je gledala ali nikad mi se nije cinila nesto posebno lepom bojom. Ali sad.. :O Diiiiiiiiivno izgleda na noktima! ^^ Bice moj. :3 <3 A da, ove slikice sa cvecem su wow. :]]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, i meni je potpuno divna na noktima, a u bočici mi je onako, obična :) Hvala ^^

      Delete
  6. Zelim ovaj lak..Boja je savrsena..:D

    ReplyDelete
  7. Imam ovaj lakić, ali nisam ga još uspjela testrat kao ni 120ak drugih :/ da! tudum! inače rimmelovci su i meni famozni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo neka ima lakova, lako će se to istestirati :D Rimmel ima savršene lakove :)

      Delete
    2. Ajme tek sam sada vidjela... nemam 120ak netestiranih lakova, tipfeler! Toliki tudum baš nisam, ali 20ak da! :))

      Delete
    3. Hahahaha, a ja se baš iznenadila, pomislih kako imaš da isprobaš lakova koliko ja imam u kolekciji otprilike :D

      Delete
  8. Prekrasne su ti slike. Odličan ti je blog, superprofi izgleda. ;)

    Sviđa mi se što ukomponiraš lakiće u prirodu, super ideja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na zaista predivnom komentaru :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...