Sunday, February 28, 2016

Matching Manicures #65 - Metallic

Hello :)

Nastavljamo sa nail art izazovom, a današnja tema je metalik. Imala sam potpuno drugu ideju prvo, ali je moja želja da isprobam ovu modifikovanu verziju watermarble tehnike preovladala :D

We are continuing this nail art challenge, our theme for today is metallic. I had totally different idea at first, but I wanted to try this version of watermarble so bad :D






Želite ovakav manikir? You want this manicure?

Nakon baze, namažite lak po želji na nokte kao i inače. Nakon što se lak osuši, opciono zaštitite kožu oko noktiju (do pola prsta, pošto je tehnika dosta brljava). U čašu sa vodom kapnite lak po želji i preko razlivenog laka prsnite malo parfema - lak će se razdvojiti i napraviti interesantne šare, na vama je da odaberete gde ćete umočiti nokat. Nakon što ste umočili prst, skinite čačkalicom, tačkalicom ili bilo čime drugim ostatak laka sa površine vode i izvucite prst. Zaštitite manikir nadlakom i to je to.

After base coat, apply any nail polish as usual. After drying, protect skin around your nails (half a finger, since this technique is very messy) - this is optional. In a glass of water put a drop of nail polish and apply perfume over polish - it will create beautiful shapes, then you just choose where to dip your nail. While your finger is in water, scoop nail polish from water with toothpick, dotting tool or anything else and remove your finger from water. protect your manicure with top coat and it is done.

Proizvodi koje sam koristila_ / Products that I used:

Eveline 8in1 Total Action
Golden Rose WOW! - 76
Čaša sa vodom, parfem i tačkalica / Glass of water, perfume and dotting tool
Eveline X-treme Gel Effect top coat



Pogledajte šta su ostale blogerke pripremile za danas:

Check out other manicures for this theme:


Volite li metalik lakove? :) Čitamo se uskoro ;)

Do you like metallic polishes? :) See ya soon ;)

22 comments:

  1. špric-špric manikura ;)
    sviđa mi se kako si to složila, baš zanimljivo izgleda :D

    ReplyDelete
  2. Zanimljiva kombinacija boja. :) Super ideja za manikuru, nisam znala da se špricne parfemom, uvijek dok sam gledala skraćene verzije videa, mislila sam da špricaju nekim posebnim sredstvom. :D Baš ću jednom isprobati ovo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam isto mislila da je neki poseban rastvor :D Probaj obavezno. Hvala :)

      Delete
  3. Ispalo je super, dopada mi se kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  4. Izgleda super, ali ništa manje niti ne očekujem od tebe! Razmazila si nas ;)

    ReplyDelete
  5. Super ti je ispalo ;) Nisam nikada probala watermarble, ali kada vidim ovako lijepu manikuru, poželim isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ovo je baš pojednostavljena verzija watermarble-a :)

      Delete
  6. Predivno je! :) Vredelo je pomuciti se oko ciscenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se jer sam ovaj manikir nosila 5 dana :D

      Delete
  7. I tried this technique but never succeed. Love the effect you achieved!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe try with some other polishes? Thank you so much :)

      Delete
  8. Prilično zanimljivo izgleda. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...