Wednesday, October 14, 2015

Matching Manicures #51 - Breast Cancer Awareness - Pink Ribbon

Hello :)

Kao što znate, oktobar je mesec posvećen borbi protiv raka dojke. Učesnice usklađenih manikira su se složile da izdvojimo jednu nedelju i obeležimo borbu protiv ove bolesti u znak podrške i podizanja svesti o postojanju raka dojke. Simbol koji se vezuje za ovu bolest je ružičasta vrpca, pa se ona našla na mojim noktima...

As you probably know, October is breast cancer awareness month. Bloggers from Matching Manicures group decided to make breast cancer awareness manicure to show our support and to raise awareness about this disease. Symbol for this awareness is pink ribbon, so I drew it on my nails...







Proizvodi koje sam koristila: / Products that I used:
Essence The Gel - 33 Wild White Ways
Golden Rose Wow! - 61
Golden Rose Wow! - 12
Brush for nail art
Dotting tool
Random glitter
BP - L015 Stamping Plate
Stamper from bornprettystore



Pogledajte obavezno roze tračice ostalih blogerki:

Check out other pink ribbons of our blogosphere:

Čitamo se uskoro ;)

See ya soon ;)

10 comments:

  1. Lepo izgleda. Sviđa mi se pečatni motiv. :)

    ReplyDelete
  2. Baš lijepo, sviđa mi se što si dodala ruže u manikuru :)

    ReplyDelete
  3. Wonderful awareness manicure. I made one too using roses!

    ReplyDelete
  4. Jako mi se dopada sto si na ovaj nacin pokazala da si uz sve oni koji se bore sa tom opakom bolescu! Velika pohvala za tebe! Manikir je lep ali tvoj gest me je ostavio bez teksta :) Svaka ti cast!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara. Ideja je potekla u grupi Matching Manicures i drago mi je da smo sve uradile manikir na ovu temu :)

      Delete
  5. krasno, lijepo kombinirano s pečatima :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...