Friday, October 16, 2015

Halloween Series part 2 - Evil Within inspired

Hello :)

Obećala sam manikire za Halloween i trudim se da obećanje ispunim. Današnji manikir, kojim nisam u potpunosti zadovoljna (ko bi rekao da je tako teško nacrtati žicu?), inspirisan je igricom The Evil Within. Verujem da nema mnogo vas koji znaju o čemu pričam, pa evo jedan link, čisto da vidite odakle inspiracija.

I promised Halloween manicures and I try my best to keep that promise. Manicure for today, with which I am not absolutely satisfied (I didn't know that it is that hard to draw barb wire), is inspired by game The Evil Within. I believe that not many of you know about this, so here's link so you can see where did I get my inspiration.








Proizvodi koje sam koristila: / Products that I used:
Eveline 8in1 Total Action
Essence The Gel - Wild White Ways
Aura Amazingly Resistant - Cherry Blossoms
Eveline MiniMax - 192
Golden Rose Wow - 04
Golden Rose Wow - 12
Avon Gel Finish - Dazzle Pink
Eveline X-treme Gel Effect top coat

Najzanimljiviji detalj kod izrade ovog manikira je to što sam par dana razmišljala i jako se trudila oko crtanja mozga na noktu domalog prsta, a nisam računala da se taj detalj neće ni videti ispod žice... Kako se vama dopada ovaj manikir? Čitamo se uskoro ;)

Most interesting thing about doing this manicure is me thinking for days how to draw brain on my ring finger, and I really tried my best, but I didn't think that it won't be visible at all beneath barb wire... How do you like this manicure? See ya soon ;)

10 comments:

  1. Baaaaas mi se dopada! Prelepo je. <3

    ReplyDelete
  2. Baš mi se sviđa. super izgleda. :))

    ReplyDelete
  3. Super su Halloween nokti i ovi i oni prethodni. Da se odmah prijavim ja znam o kojoj igri je rec ali je nisam igrala. Nemam vremena a i ne smem tako nesto da igram kad mi je malo dete u kod kuce. Ali moja najomiljenija igra ikada je Silent Hill 2. Cela prica, ne samo obican horor sa puno krvi, vec trcanje kroz sopstvenu psihu, krivicu, unutrasnje demone koji te proganjaju . . . Fantasticno. Na drugom mestu all time favourit je Syberia, pa onda jos neke igre ali da se ne rasplinem . ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Što se mene tiče raspilini se slobodno, zadovoljstvo je čitati tvoje komentare :)

      Delete
    2. Zadovoljstvo je naci gejmerku i lakoholicarku u jednom. Jos da te nagovorim da napravis neke manikiri sa temom tvojih omiljenih igara. :) Poradovala sam se jednom da je Tanya Minxy napravila Mass Effect nokte ali to ipak nije bilo to. Eto mog predloga za postove na tvom blogu Game Inspired.

      Delete
    3. Zadovoljstvo je naći nekoga ko će prepoznati moje gejmerske nokte :D Biće definitivno ovakav serijal, i sama sam razmišljala o tome, ali sam mislila da to niko neće razumeti :) Imam već ideja, kad prođe Halloween serijal, ići će Game Inspired :) Hvala!

      Delete
  4. Savršeni suuu.
    Nedvno sam otvorila blog, ako želiš svrati
    Ivinsvet.blogspot.rs

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...