Saturday, October 31, 2015

Halloween Series part 3 - Misery

Hello :)

Na mojoj Facebook stranici ste mogli videti objašnjenje zbog čega Halloween serijal nisam mogla da objavljujem petkom, tako da danas možete videti poslednji Halloween manikir za ovu godinu. Inspiracija za ovaj manikir mi je bila knjiga/film/predstava Mizeri (ako niste znali, (pre)veliki sam fan Stivena Kinga!).

On my Facebook page I announced why I can't publish Halloween series posts on Friday, so you can see today last Halloween manicure for this year. I got inspiration for this manicure from book/movie Misery (if you didn't know, I am a huge fan of Stephen King!).







Proizvodi koje sam koristila: / Products that I used:
Aura Instant Base base coat
Essence The Gel - Wild White Ways
China Glaze - Bing Cherry
Aura Matte top coat (old)
Tačkalica / Dotting tool
Iscepkane novine/ Fragments of newspaper



Kako vam se dopada ovaj manikir? Koji vam je najdraži iz Halloween serijala? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like this manicure? Which one is your favorite from Halloween series? :) See ya soon ;)


4 comments:

  1. Kada mašta nadjača zbilju, java postaje noćna mora. Sweet heaven on Earth koliko ću ja sad tražit tu knjigu... :D Ja sam još na Skandinavskom tripu, nemogu se odmakint od krimića i trilera - vjerojatno jer imaju ultra badass ženske likove :D Odlična manikura, neznan jel mi bolja ova ili sugar skulls :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pa znam kako ti je, evo ja u kolekciji gomilu Kobena, Kalentoft, Tuomajnen, svi delovi Tes Geritsen, Karizi... :) Obožavam trilere :) Hvala ti! :)

      Delete
  2. Moram jednom pročitati ovu knjigu, film sam gledala ali nije to nikad ni blizu isto. :)
    Baš ti se tekst lepo preneo, ja probala par puta i batalila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I film je dobar, ali knjiga je uvek knjiga :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...