Wednesday, July 2, 2014

My life in June

Hello :)

Danas ću vam preneti najjače utiske iz prethodnog meseca. Jun je bio miran mesec, sa nekoliko lepih događaja...

I am going to show you some highlight moments of June today. June was peaceful month, with few nice happenings...

Za početak, ono što cela bjutiblogosfera voli... Mačke! Ova lepotica živi blizu mog posla, a obradovala nas je ovim malim lepotanima :)

Starting with something that everyone on blogger loves... Cats! This beauty lives near my working place, and she brought us joy with these kittens :)




Old habits die hard...



Predivni šejkovi na Adi uz gledanje tenisa :)

Beautiful shakes on Ada get along with watching tennis :)



Dok smo kod Ade, išli smo i da navijamo za naše Vukove <3 Za sve zainteresovane, finale sezone je u subotu u 3 ;)

While we talk about Ada, we went to cheer for our team, Vukovi <3



Grešili smo... Bigtime.

We made some mistakes...



Ima li gde lepše nego na Kalemegdanu? Verovatno ima, ali u nekim trenucima vam se čini kao da ne može bolje :)

Is there a more beautiful place than Kalemegdan? Probably yes, but sometimes you have a feeling that everything can't be more beautiful :)


Došao je i prošao i taj veliki dan :) Koncert Iron Maidena koji je bio sjajan!

We waited long time for this day to come :) Iron Maiden concert was amazing!


Predgrupa je bila bend Ghost, priznaću da ih pre nisam slušala. U svakom slučaju, zanimljiva pojava :)

Special guest was band Ghost, I must admit I never heard them before. However, they are interesting :)



A onda je stigao dugoočekivani Iron Maiden <3

And then Iron Maiden started <3



Bilo je savršeno <3 Jedino mi je falila pesma Hallowed B e Thy Name, ali hajde, oprošteno je :)

It was perfect <3 The only thing that I missed is Hallowed Be Thy Name, but it's forgiven :)



Išli smo i u Bešku :) Predivno mestašce, prošetali smo malo i uživali... Da li sam jedina koja pronalazi nešto posebno u vozovima i železničkim stanicama? :)

We went to Beška :) Beautiful place here in Serbia, we took a walk and enjoyed it... Am I the only one who finds trains and train stations special? :)



Pravi povod za odlazak je bila utakmica :) Pobedili smo :)

Real reason for going was to support out team, again :) We won :)



<3 <3 <3



Pored lepog i sunčanog vremena, jun su obeležili i pljuskovi i grmljavine. Ne mogu da lažem, volim kada grmi i pada kiša, ali samo dok sam u kući :)

Besides nice and sunny weather, we had some rain and thunder. I can't lie, I love weather like that, but when I am at home :)



A one i dalje cvetaju... Više slika mojih lepotica možete videti na ovoj FB stranici.

And they are still in bloom... You can see more of them on this FB page.



Ponekad mi treba mali odmor od trilera i horora, tako da je u junu bila aktuelna ova knjiga...

Sometimes I need little rest from thrillers and horrors, so I read this book in June (Snow Child, Eowyn Ivey)...



Šta sam kupovala u junu? Odgovor pronađite u ovom postu.

What is new in my collection? You can find answer in this post.



Kako vam se dopao moj jun? :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like my June? :) See ya soon ;)

10 comments:

  1. Imam iste patike :). I ja bas volim vozeve.

    ReplyDelete
  2. O divan mesec, ja sam ih ovaj put propustila ali su mi mejdeni i dalje jedna od najboljih koncertnih atmosfera koje sam doživela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno prave najbolju atmosferu, odličan provod je uvek zagarantovan :)

      Delete
  3. Daj još slika micika, pa ovo je malo, neććuuu, a baš su divne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ako naiđem, pošto ne prolazim toliko često baš tuda gde su se one smestile :)

      Delete
  4. Vidi se da si uživala ovaj mjesec :) Mice su predivne :D

    ReplyDelete
  5. e to se zove krasan mjesec :D
    ajoooooj, slika broj 3 me izludi u ovaj kasni sat ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...