Saturday, July 5, 2014

My Glorious 5 - Summer Nail Polishes

Hello :)


Ovog meseca će tema MG5 posta biti moji predlozi lakova za letnji period. Moje mišljenje je da je leto pravi period da pokažemo sve neonce i holo lakove koje imamo :)

This month I will write about nail polishes for summer in my MG5 post. I think that summer is the best for showing off all our neon and holo polishes :)



1. China Glaze - Sun Of A Peach


U mojoj kolekciji nema savršenijeg neonca. Ovaj lak ne može da prođe nezapaženo jer baš "bode" oči. Ova osobina možda pre dolazi do izražaja u hladu, ali ga to ne čini manje letnjim lakom :) Uskoro ćete moći da pročitate ceo post posvećen njemu.

This is the best neon polish that I have. This polish really draws attention - especially in shade, but that doesn't make it any less "summery" :) You will see more pictures of this polish soon.


2. China Glaze - Highlight Of My Summer


Još jedan China Glaze neonac. Sam naziv laka ga savršeno opisuje, čini mi se da ću ga ovog leta dosta nositi :) Uskoro ćete moći da pogledate više slika i pročitate malo više o ovom lepotanu.

Another China Glaze neon polish. Its name describes it best, I think I will wear this polish on my nails a lot this summer :) Soon it will get its own post on my blog.

3. Rimmel 60 Seconds - 415 Instyle Coral


Predivan koralni lak koji je blago neon. Iako sam ga baš davno kupila, i dalje je savršeno maziv. Nadam se da ga i dalje ima u prodaji, nisam proveravala. Više o ovom laku sam pisala u ovom postu.

Beautiful coral polish, slightly neon. I bought it long time ago, but it still applies beautifully. I am not sure that you can buy it anymore. More about this polish - in this post.

4. Essence Marblemania - Raspberry Swirl


Predivan jagodast lak. Pisala sam ranije o njemu, čini mi se da smo u komentarima došli do zaključka i da je boja paradajza :) Kako god, letnja nijansa je u pitanju :) Nažalost, ovaj lak je bio deo Essence TE, samim tim ga više u prodaji nema. Više o njemu ovde.

Beautiful strawberry shade. I wrote about it earlier, I think that comments were that it looks like tomato :) However, it is summer shade :) Unfortunately, this polish was part of Essence TE, so it is not available anymore. More about this polish is in this post.

5. China Glaze Holographic Collection (ili bilo koji drugi holo lakovi/or any other holographic polishes)


Moj favorit iz ove grupe lakova je China Glaze Holographic - When Stars Collide. Mada mislim da nećete pogrešiti ako u toku leta namažete bilo koji holo lak. Sa sunačanim vremenom deluju savršeno :) Više o lakovima sa slike - ovaj post.

My favorite from this collection is China Glaze Holographic - When Stars Collide. Although, I don't think that you can go wrong with any holo polish during summer, they go so well with sunshine :) More about polishes from picture - here.

Koji lakovi su vaš izbor za leto? :) Čitamo se uskoro ;)

What polishes do you wear during summer? :) See ya soon ;)

12 comments:

  1. Ovi CG su fenomenalni! Mada ja sve nešto roze i ljubičasto mackam ovih dana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ti preporučujem When Stars Collide :)

      Delete
  2. Holosi za leto - savršen izbor.

    ReplyDelete
  3. Prva 3 fantazija za more. :)

    ReplyDelete
  4. China Glaze When Stars Collide je apsolutno prekrasan, wow! *.* ne čudi me da ti je najdrazi :D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Prelep je, baš ću uskoro pisati o njemu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...