Sunday, July 13, 2014

Matching Manicures #25 - Color Blocking Manicure

Hello :)

Ko me prati na Instagramu možda je primetio da sam trenutno u fazi totalnog zaluđeništva knjigama Tes Geritsen i da ih ovih dana ne ispuštam iz ruku. Zbog toga je moja aktivnost na blogu malo smanjena, ali kako završavam sa poslednjom knjigom koju imam od ove sjajne autorke, vraćam se i blogu :) Tema ovonedeljnog MM posta je Color Blocking, pa u nastavku pogledajte kako je to izgledalo na mojim noktima...

If you follow me on Instagram, you could see that I am in Tess Gerritsen phase, I love her books and I can't stop reading, so my activities on blog are slower. I am finishing last book from this amazing author, so I am back :) This week, MM theme is Color Blocking and in this post you can see how I see color blocking on my nails...






Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
China Glaze - Spring In My Step
China Glaze - Lotus Begin
Essence French Manicure Set (white tip painter)




Obavezno pogledajte i ostale color blocking manikire/ Take a look at other color blocking manicures:

Odoh sad da završim knjigu :) Kako vam se dopada ovonedeljni manikir? Čitamo se uskoro ;)

I'm off to finish my book :) How do you like this week manicure? See ya soon ;)

19 comments:

  1. Nisam ni pomislila da bi colour blocking mogao ovako lijepo izgledati i u pastelnim bojama, prelijepo. :D

    ReplyDelete
  2. Odlična kombinacija boja! Sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  3. Ove dvije nijanse izgledaju odlično zajedno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična su kombinacija za mnoge nail art poduhvate :)

      Delete
  4. Jednostavno i simpatično. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  5. krasna kombinacija, a morat ću se malo baciti i na teu geritsen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A obavezno se baci ako voliš taj žanr, sjajna je :)

      Delete
  6. Super kombinacija, baš moje boje, :)

    ReplyDelete
  7. Bas mi je drago da sam našla tvoj blog :)
    Ps kombinacija boja je odlična ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...