Wednesday, September 7, 2011

Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous

Hello! :)
Danas sam odlucila da vam predstavim jednu od verovatno najlepsih ljubicastih nijansi koje sam videla. Dakle, u pitanju je tamnija nijansa ljubicaste sa sitnim sljokicama, koje izgledaju predivno. Inace obozavam ljubicaste i crvene nijanse lakova, sto ce se primetiti po mojim postovima :) Evo kako lak izgleda u bocici:

Za one koje zanima, pozadi pise sledece:



Lak dolazi u bocici od 8 ml. Cetkica je siroka, jako zgodna za nanosenje laka (mada moram da naglasim da sam na dosta mesta procitala da devojkama to ne odgovara jer je neurednije, meni odgovara savrseno). Evo kako izgleda cetkica:





Lak mora da se nanese u dva sloja da bi se dobila boja kao iz bocice. Susi se prilicno brzo, mada su se meni svi Rimmel lakovi pokazali kao brzosuseci :) Kupljen u Lilly-ju, cena je bila, hmm... mislim oko 200 dinara. Evo ga i na noktima:

Kristalcici su iz S-he kompletica za kristalcicima, zvezdicama i svacim necim, to ce biti obradjeno u jednom od narednih postova :)
Kako vam se svidja ovaj lak? Da li biste ga kupile ili ga mozda vec imate? :) Mnogo pozdrava do sledeceg citanja :)

8 comments:

  1. mnogo je lep, imala sam ga i rado sam ga nosila ali sam ga negde zaturila, sad kad sam pravila poslednje veliko spremanje lakova videla sam da mi nedostaje... ako se ne pojavi moracu opet da ga kupim, valjda ga ima jos uvek :)

    ReplyDelete
  2. Ima ga, danas sam ga videla u Lilly-ju. Ima i u DMu, pa gde ti je draze :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo je lijep lak i ti imaš lijepe noktiće, samo bih ti savjetovala da nekim kistićem okolo očistiš kožicu prije tipkanja. Te mrlje djeluju nemarno, a mogu se lako očistiti, mada se praksom postigne da uopće ne moraš čistiti.
    Rimmel ima jako lijepu četkicu pa me čudi da se zamuljalo.

    ReplyDelete
  4. tipkanja i fotkanja za post* (zaboravih :)

    ReplyDelete
  5. Da, o tome sam bas razmisljala, ali sta cu kad sam nestrpljiva :D Ocistim ih stapicem za usi uvek nakom mackanja :) Hvala na komentaru :)

    ReplyDelete
  6. Da, ja sam bila odusevljena, obozavam ljubicaste lakove, a ovaj je zasluzeno usao u moje favorite :)

    ReplyDelete
  7. Imam tonu ljubicastih lakova ali ovakvu nijansu jos nemam....:) predivna je :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...