Friday, September 9, 2011

Maybelline Mini Colorama - 19 Marshmallow

Pozdrav svima!
Jako mi je drago da sad sa razlogom mogu da napisem ovo "svima", jer vas zapravo ima! :) Hvala svima sto follow-uju i komentarisu, te polako daju zivot ovom blogu :) Danas vas ceka jedan lak koji je potpuno neuobicajen za mene koja obozavam ljubicaste i crvene nijanse. Dakle, rec je o obicnom sedefasto belom laku :) Evo kako lak izgleda u bocici koja je preslatka:


Pokusavala sam da uslikam sastav, ali je toliko sitno napisan da je bilo nemoguce uslikati ga :/ Ako vas zanima da li sadrzi neki sastojak, slobodno pitajte, provericu pa cu vam reci. Lak se nalazi u bocici od 7,5 ml. Cetkica nije nista posebno, ja sam se navikla sad na one divne Rimmel-ove siroke, pa mi ova dodje nekako... obicna :D Evo cetkice u krupnom planu:


Na noktima izgleda ovako na dnevnom svetlu:



A ovako u sobi sa blicem:



Namazan je u dva sloja i, kao sto vidite i dalje se providi nokat. Nisam mazala Top coat, jer zelim da ga testiram koliko je izdrzljiv sam. Evo treci dan mi je na noktima i prilicno sam zadovoljna, nije se mrdao :) Kupljen je u DM-u, cena mu je 189 dinara. Ja sam zadovoljna :)
Da li se vama svidja? Da li volite sedefaste lakove i da li ih mazete leti ili zimi ili to ipak nema veze? :)

1 comment:

  1. Nevolim takve lakove...rijetko ih lakiram...jedino ih lakiram kada zelim da se moji nokti odmore od svakodnevnog lakiranja :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...