Tuesday, September 6, 2011

Nega noktiju

Pozdrav svima, ako ima nekoga! :)
Mojih noktica ne bi bilo da nisam otkrila kako da ih negujem na najbolji moguci nacin. Kao sto sam vec napisala u prethodnom postu, moji nokti su trpeli dugogodisnju torturu i kad sam onda odlucila da ih pustam, naravno da se nisu dali i krenuli su u osvetu :D Bili su uzasno tanki (bukvalno providni), listali su se i pucali. To je bilo jako frustrantno, pa sam onda pokusavala svakakve lakove, medjutim nista nije urodilo plodom. Trenutno su moji nokti ovakvi kakvi jesu jer jako vodim racuna. U ovom postu cu da navedem sve proizvode koji mi pomazu da odrzim moje noktice jakim i dugim :)

Turpije

Koristim dve turpije, jednu grubu za skracivanje noktiju i staklenu za oblikovanje.

Gruba turpija (gornja na slici) mi je odlicna za skracivanje noktiju, ne znam koja je nazalost, imam je citavu vecnost. Jeste da se malo pohabala sa strane, ali i dalje odlicno radi svoj posao.

Druga, staklena turpija je, kao sto se i vidi Titania i odlicna je za oblikovanje noktiju. Precizna je i lako oblikuje nokte, a kazu da su staklene turpije bolje za nokte, jer smanjuju sansu za gresku i eventualno pucanje. Meni se to pokazalo kao tacno :) Kupila sam je u Lilly-ju.

LakoviOk, rekla sam da sam probala gomilu lakova za ucvrscivanje, rast i bla bla svasta ostalo, medjutim nije bilo pomaka. Onda sam naisla na ovo cudo:



Rimmel Nail Rescue dvonedeljni tretman je moje nokte preporodio! Kupljen je takodje u Lilly-ju, cena mu je bila oko 300 dinara, mislim da je bio na akciji. Vredi svakog dinara! Dakle, rec je o dvonedeljnom tretmanu koji treba da ucvrsti nokte i da omoguci rast, sto apsolutno i radi. Na noktima izgleda kao obican providni lak (u prethodnom postu mi je on na noktima). Ovo je uputstvo za koriscenje:
Uputstvo sam namerno slikala i stavila jer sam na mnogim forumima videla da devojke pogresno shvataju kako se upotrebljava. Dakle, prvi dan se na ciste nokte namaze jedan sloj. Sutradan se preko tog sloja maze drugi. Sedmi dan se skida i ponavlja se akcija :) Posle 2 nedelje nokti porastu i budu cvrsci :) Jedina losa strana ove mazalice je sto sadrzi Formaldehid, te kazu da nije najzdravija, pa ko vodi o tome racuna, ova informacija ce znaciti ;) Ja tretman ponavljam na oko mesec i po dana.

Miss Sporty Nail Expert Manicure kalcijumski lak koristim kao bazu da mi odrzava nokte cvrstim.



Ovaj lak je kod mene imao efekta u smislu da mi se nokti manje listaju i verujem da i on ima ulogu u odrzavanju mojih noktiju cvrstim. U svakom slucaju je dobar bazni lak i ne kosta mnogo. Kupila sam ga u Lilly-ju, cena je bila oko 130 dinara.

OstaloOno sto je apsolutni must have za negu noktiju je svakako Dikla. Diklu nosim uvek sa sobom i mackam je kad god imam priliku, a pred spavanje obavezno!
Meni Dikla traje 100 godina i vise se ne secam koliko je kostala kad sam je kupila. Sad je pri kraju, pa cim je kupim, javljam cenu :) Odlicna je, ako je nemate, shvatite ovo kao preporuku! :)

I na kraju, malo o skidacu laka za nokte :) Nikada, ali nikada ne koristim aceton, jer uzasno isusuje nokte i nikako se ne preporucuje za skidanje laka. Inace koristim Dahlia skidac laka za nokte, ali kako ga nije bilo kupila sam ovaj:

Nisam prezadovoljna, jeste da je oil based, ali mnooooogooo je oily, jedva operem ruke od njega. Dobra strana mu je da je dosta jeftin - 150 ml za oko 120 dinara, kupljen u Lilly-ju obviously :D Skida lak ok, prosecno. Meni je i dalje mnogo bolji Dahlia, jos se i dobije mala kremica u poklopcu :) O njemu vise kad ga kupim.

Uf, jesam se raspisala, ali sta cu kad je negovanje noktica ipak kompleksna tema :D Kako vi negujete nokte, koji su vasi "rituali"? :) Takodje, bicu veoma zahvalna za svaku sugestiju :)

18 comments:

  1. ja nekako imam utisak da uljani skidaci mnogo teze skidaju lak nego obicni, iako su mozda bolji za nokte.. rimmel nail rescue je i meni odlican, ne znam ni ja koliko sam flasica vec potrosila, a probala sam i ovaj miss sporty za jacanje samo narandzasti i onako je... malo gusci i sporije se susi nego rimmel. turpiju imam istu ovu staklenu i (cini mi se da si me bas ti pitala na blogu) nemam utisak da se istrosila, a imam je godinu i po, mozda i vise... meni ona ni u pocetku nije bila gruba, dosta je fina i njom nikad ne skracujem nokte jer nemam strpljenja, ona mi sluzi samo za oblikovanje :)

    ReplyDelete
  2. Definitivno teze skidaju lak i neuredniji su, kazem, jedva operem ruke posle njih :/ A Rimmel mi je odlican, kako njihovi lakovi, tako i tretmani :) Wow, prvi komentar, hvala na feedback-u :D

    ReplyDelete
  3. Eh, o mojim noktima vodi racuna moja nail dizajnerka Bojana, godinama mi ona izliva nokte, jer volim dugacke, a moji su kao papir listaju se i pucaju i nijedan od tih lakova mi nije pomogao. A ne znam ni sama sta sve nisam probala, strpljivo i dugo... a takvi su mi i na nogama, tako da je to nesto genetski, jer i mojoj mami tako pucaju i listaju se!

    ja uvek koristim Litarski aceton iz Frizerske zadruge, jer nemam zivaca da skidam uljanima cak ni na nadogradjenim noktima, gde treba da se koristi uljani. Najbolji mi je obican pravi aceton

    ReplyDelete
  4. Na primer ja iskljucivo koristim uljane skidace jer ne volim osecaj suvih zanoktica koji imam posle koriscenja acetona. Ebelin je sasvim ok, medjutim zaista ne lakiram nokte cesto.

    A sto se tice tretmana za jacanje noktiju, koliko znam naucnici nisu do sada smislili nista bolje od formaldehida, tako da se to, nazalost, ne moze izbeci.

    Bas cu da probam staklenu turpiju, deluje veoma nezno :) Jel' diklu utrljavas u nokte i zanoktice? Ja nemam strpljenja za to, pa koristim tretman za zanoktice u olovci :) Valja je dobar i za nokte :)

    ReplyDelete
  5. Da, diklu stavim na nokat, a onda utrljam i na njega i oko njega :)Da, uljani skidaci su super, samo je ovaj previse nauljen :D

    ReplyDelete
  6. Ok.. :D Kupicu i staklenu turpiju, i Rimmel lak i Diklu. :] Pa ce valjda nesto pomoci. :O Taj zelenkasti Miss Sporty lak sam koristila, 2 potrosene bocice, ali nisam osetila nikakvo poboljsalje pa sam prstala da kupujem. :/ Takvu crnu turpiju ima Titania, i ona isto jaaaako dugo traje. :D

    ReplyDelete
  7. Pre 7 dana sam pocela da koristim Rimmel rescue.E sad me zanima da li mogu preko njega da lakiram lak u boji,ili svih 14 dana mogu samo Rescue.Mislim da li ce efekat biti isti ako nakon drugog dana nalakiram neki lak i sedmog dana skinem.Unapred hvala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema nigde naglašeno ni da sme ni da ne sme :) Ja te dve nedelje mažem samo Rimmel rescue, ali mislim isto kao i ti, da lak ne može da škodi :), ali ja za svaki slučaj odmorim od lakova te dve nedelje. Nema na čemu i hvala tebi na komentaru :)

      Delete
  8. Ja koristim Miss Sporty narandžasti dvofazni lak i sprečava da mi se nokti listaju, ali naravno desi se da se po koji nokat izlista, ali svakako mi mnogo pomaže.
    Što se tiče skidača laka, koristim roze Lilly skidač laka za nokte bez acetona, i okej je.
    Znaš li možda kada su sniženja na Rimmelovu kozmetiku, htela bih da kupim Rimmel Nail Rescue dvonedeljni tretman? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam stvarno, i ja čim saznam kupujem :)

      Delete
  9. Koliko ti je kostala ova staklena turpija?

    ReplyDelete
  10. Turpija je valjda oko 400 dinara. Ali nema nigde da se kupi, bila sam toliko srecna kada sam videla da je svi hvale i zelela da je kupim. Inace je ima u Lilly-ju. Mene je Rimmel nail rescue totalno razocarao. Kada sam ga stavljala, osetila sam da su mi jaci nokti, ali kada bih ga skinula, nokti bi nastavili da se listaju. Inace podstice rast noktiju. Ali su mi nokti i dalje kao guma pa sam morala da ih skratim. Oslabili su jer sam ih pustala. Kupicu Eveline 8w1, nadam se da ce da mi pomogne.
    Uzgled, imas predivne nokte! *______________________________________________*

    ReplyDelete
  11. ja sam u lily parfimeriji kupila Rimmel Nail Rescue kostao je oko 400din. Prve nedelje su mi nokti pucali nakon ned dana su poceli da jacaju. Inace ja imam jako veliki problem sa noktima malo mi izraste I odma krene da mi se lista I da popucaju do mesa. Nakon koriscenja Rimmel Nail Rescue nokti su mi se preporodili, jaci su I ne pucaju. Kupila sam Rimmelov lak za nokte kosta oko 500 din boja trule visnje I lak mi traje nedelju dana I vise, bas sam prijatno iznenadjena. Pre sam koristila svakakve lakove koji su mi trajali dok ne operem ruke. :D

    ReplyDelete
  12. Da mozes da mazes Diklu preko laka za nokte ili moras da skines lak? :)

    ReplyDelete
  13. Ja koristim vec mjesec i po dana evelin 8u1 i super je,ali bih da promijenim da mi se nokti nebi zasitili,ali ne znam sta da uzmem?

    ReplyDelete
  14. @Anonymous June 19, 2014 - Meni je ovaj Rimmel odličan. Svi koji ga koriste su zadovoljni, makar sam tako čula, znam da sam ja prezadovoljna :)

    ReplyDelete
  15. Čitam postove i htela sam te pitati da li znaš šta bi mogao uzrok savijanju noktiju na nogama, kao i na rukama? Kod mene se dešava na nogama, a kod drugarice na rukama. Mi pretpostavljamo da je nedostatak nekog vitamina? Da li bi mogla da pišeš o toj temi, možda se javi neko ko je imao isti problem i rešio to uspešno?

    Slavica

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...