Monday, September 5, 2011

Prvi post :)


Evo mog prvog posta :) Dakle, veliki sam ljubitelj noktica i svega vezanog za njih, tretmana, turpija, naravno lakova, nalepnica i kojecega :) Blog je osmisljen tako da bude pun swatcheva, saveta i preporuka. Do skoro sam bila grickalica noktiju (da, znam, sram me bilo!), ali kao sto kazu, za svaku naviku postoji odvika :) tako da se sada oduzujem svojim noktima za godine besomucnog zlostavljanja :D Za pocetak, upoznajte se sa mojim nokticima (na njima je samo bezbojni lak):




Da se primetiti, nokti na palcevima mi cesto pucaju i imam ogroman problem sa njima, kao i sa bojom noktiju koja je nekako zuckasta :/ (nisam pusac). Ovo je duzina noktiju koja je kod mene stalna, svidja mi se i ne smeta pri bilo kakvim radovima :) Toliko za prvi post, sledeci ce biti daleko zanimljiviji i korisniji :)

7 comments:

  1. Predivni noktići ja bi takve....sam miji su jako slabi...:(

    ReplyDelete
  2. Toliko su ti lepi nokti da nikad ne bih rekla da si ih grickala.:)
    I ja sam ih grickala,a sad kad ih pustim su ruzni,mnogo visoko mi pocinje taj beli deo nokta,jer sam grickala bas do mesa.:(
    Inace,prelistala sam skoro sve tvoje postove,super si,samo tako nastavi.:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...