Friday, September 11, 2015

Stamp it! #1 - Purple Flowers

Hello :)

Moram da priznam da sam jako zavolela pečatiranje kao vid ukrašavanja noktiju, posebno od kako sam naučila pravilno to da radim. I dalje sam daleko od umeća koleginica koje ovo rade besprekorno - posetite blogove Cajkine kandže i sve njihove boje i Little things that make me happy. Nadam se da će moja sposobnost pečatiranja nekada biti makar približno dobra. A do tad - vežbanje i samo vežbanje - i taj moj proces, i nadam se napredak, želim da podelim sa vama kroz novu rubriku na blogu - Stamp it! Nadam se da će vam biti interesantno.

I have to admit that I really love stamping as a form of nail art, especially since I learnt how to do it properly. I am still far from skill of some amazing bloggers who do this perfectly - be sure to visit blogs Cajkine kandže i sve njihove boje and Little things that make me happy. I hope that my skill will be close to theirs one day. Until then - practice - and I will share with you my progress through new section on my blog - Stamp it! I hope it will be fun for you.





Sama forma ove rubrike je osmišljena u vidu blic postova - sa manje teksta i par slika. Danas vam prikazujem pečatiranje gde sam kao bazni lak nanela lak iz prethodnog posta - Kiko 497. Primetićete kako je ovde nekako plavlji - namerno sam ostavila samo jedan sloj u želji da ta plava boja dođe do izražaja. Pečatirala sam Avon lakom iz Gel finish kolekcije (Lavender sky), o kom će uskoro biti reči na blogu. Pločica je sa bornprettystore.com sajta (BP - 65).

I want this section to be in form of short posts - less words and just few pics. I used polish from earlier post as a base for stamping - Kiko 497. You might notice that this polish looks more blue here, it's because I applied only one coat, I wanted that bluish shade for this manicure. For stamping I used Avon Gel finish nail polish (Lavender sky), I will write more about this one on my blog. Stamping plate is from bornprettystore.com sajta (BP - 65).




Kako vam se dopada ovo pečatiranje? Vrlo rado primam sve predloge i kritike, zaista želim da napredujem u ovoj oblasti ukrašavanja noktiju, pa je svaki komentar dobrodošao :) Čitamo se uskoro ;)

How do you like this stamping? I would love to hear what do you think, I really want to make some progress in this form of nail art, do I appreciate every comment :) See ya soon ;)

12 comments:

  1. Uuuu sto dobro izgleda! :) Bas mi se dopada kombinacija te dve boje a i cvetni motiv je odličan.
    Ja sam u poslednje vreme opsednuta pečatiranjem i baš retko izdržim duže od jednog dana sa novim lakom na noktima a da ga ne ispečatiram. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! I ja isto, mislim da će se to primetiti na blogu, kako objavim post o nekom laku, stiže i pečatirana verzija :D

      Delete
  2. Predivno izgleda a fotke su ti odlične :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, posebno na komplimentu za fotke :D

      Delete
  3. Cajka je daleko od majstorstva koje joj pripisuješ, ali se trudi. ;D
    Veoma mi se sviđa izbor šare sa ovom kombinacijom boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj da si skromna, ja se uvek oduševim tvojim pečatiranjem :) Hvala ti.

      Delete
  4. Motiv mi izgleda baš veselo, a kombinacija boja je zaista odlična. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...