Tuesday, September 29, 2015

Review: Stampers and scrapers from bornprettystore

Hello :)

Pored dobre pločice, za lepo pečatiranje neophodan je i dobar alat - pečat i grebač (ako postoji bolji izraz na srpskom za scraper, molim vas prosvetlite me :D). Sa sajta bornprettystore sam dobila dva pečata za recenziju i danas vam ih predstavljam.

For nice stamping, you need good stamping plate and something good to work with - stamper and scraper. I got two stampers for review from site bornprettystore, and I will show them to you today.







Ove pečate možete naći u njihovoj nailart sekciji, a direktni linkovi do ova dva pečata su: 2 Pcs/Set Practical Stamping Nail Art Stamper And Scraper i Stamping Nail Art Stamper With Scraper. Oba pečata su potpuno funkcionalna i rade ono čemu su namenjena. Blagu prednost dajem crno - zelenom pečatu jer je praktičniji - veća je površina gumenog dela, samim tim je podesniji za različite motive sa pločica.

You can find these stampers in their nailart section, and direct links to these products are: 2 Pcs/Set Practical Stamping Nail Art Stamper And Scraper and Stamping Nail Art Stamper With Scraper. Both of these stampers are fully functional and do what they are meant to. My vote goes to black - green stamper, only for practical reasons - it is bigger, and because of that, it works with more kinds of prints from different stamping plates.




Cena crno - zelenog seta je 2,99$, a roze 1,49$. Ukoliko ukucate moj kod GHNQ10, dobićete 10% popusta na svoju kupovinu.

Price for black - green set is 2,99$, and 1,49$ for pink one. If you use my code GHNQ10, you will get 10% off.


Koje pečate vi koristite? :) Čitamo se uskoro ;)

Which stampers do you use? :) See ya soon ;)

8 comments:

  1. I have the rectangular stamper. I am curious about your opinion!
    Thank you for following my blog! I follow you on Bloglovin!
    Have a great day!

    ReplyDelete
  2. Koristim veliki dvostrani, isto sa BPS, i odličan mi je. Imam i ovaj mali rozi, kupljen kod Kineza za 50 dindži, ali ne odgovara mojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj dvostrani sam baš razmišljala da poručim, ali sam baš zadovoljna ovim crnim, pa sam odustala od te porudžbine :)

      Delete
  3. Za mene je to super u teoriji, ali u praksi ne bi bili dovoljno iskorišteni! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto ne? :) PEčatiranje je super način zalak i brz nail art :)

      Delete
  4. Cini mi se da ne postoji bolji izraz za grebac. Mozda grebalica? :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...