Sunday, February 23, 2014

Matching Manicures #14 - French

Hello :)

Da bi moj današnji manikir izgledao kako sam zamislila potrebno je Sunce (uzimam trenutak da pogledam kroz prozor i uzdahnem). Sunca kao što vidimo i znamo napolju nema, ali sam odlučila da svejedno objavim ovaj post, jer mi se manikir svejedno čini lep :)

Sun is much needed for my manicure to look good (I'm taking a moment to look outside and sigh). Sun is nowhere to be found today, but I decided to make this post anyway because I find my nails cute today :)



Ovo je svakako jedan od najjednostavnijih manikira na mom blogu. Izvučena french linija predivnim holographic China Glaze lakićem u nijansi Infra Red. Da je bilo Sunca, bolje bi se video holo efekat koji je kod ovog laka predivan. Svakako ću uslikati ovaj lak i napisati samo njegov post čim nam se Sunce vrati :)

This is one of the simplest manicures on my blog. I used beautiful holographic China Glaze polish in shade Infra Red for making this French manicure. Sun could make difference in this post, holo effect would be more visible. I will make a post about this polish when Sun come back :)



Lakvi koje sam koristila/Polishes that I used:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
China Glaze Holographic - Infra Red
Avon stickers

Pogledajte i ostale French manikire blogokoleginica/Look other French manicures :)

Kako vam se dopada moja verzija French-a? Čitamo se uskoro ;)

How do you like my French mani? See ya soon ;)

20 comments:

  1. Šteta što nema sunca jer sam sigurna da bi baš izgledao zanimljivo da se jasno vidi holo efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Kupila sam ovaj Infra Red i When Stars Collide iz Holographic kolekcije i ne znam koji mi je lepši.

      Delete
  2. Baš je lijepo, mislim da bi nam svima bile ljepše manikure da je malo sunca ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Definitivno bi, biće valjda bolje sledeće nedelje ;)

      Delete
  3. Doci ce i sunce ;)
    Lijep,jednostavan i elegantan french :)

    ReplyDelete
  4. predivna,njezna,elegantna, proljetna :)

    ReplyDelete
  5. Elegantan french, bas me nekako asocira na maturi ili neke svecane haljine te nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, takvo poređenje mi nije palo na pamet :D Hvala ti :)

      Delete
  6. Predivan romantični french :) Big like!

    ReplyDelete
  7. Jednostavno a efektno. Odlicna! =^.^=

    ReplyDelete
  8. Wow... Super ideja i izvedba, a što se sunca tiče, potpuno te razumijem... Ja sam ovaj vikend izludila s fotkanjem svega i svačega. Čekam vikend da uspijem poslikat nešto na suncu i danjoj svjetlosti, kad ono nigdje sunca i minumum danje svjetlosti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Nadamo se lepšem vremenu, dolazi nam onaj sunčaniji period godine i jako se radujem :)

      Delete
  9. Replies
    1. Ovaj kompliment zaista ima posebnu težinu kad dolazi od nekoga sa savršenim noktima :) Hvala ti mnogo! :)

      Delete
  10. šteta što se taj holić ne vidi u punom sjaju, ali dobro, nećemo te sad okriviti za loše vrijeme ;)
    slatke su te naljepnice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskupiću se, imaće on svoj post čim Sunce sine :) Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...