Sunday, February 2, 2014

Matching Manicures #12 - Waterfall Manicure

Hello :)

Došla je još jedna nedelja, vreme za MM post :) Pre nego što krenem na samo predstavljanje mog manikira, zamolila bih vas za sekund vremena da glasate za temu ovomesečnog My Glorious 5 posta, anketa je tu odmah desno, hvala :) Ove nedelje nam je tema bila vodopad manikir, koja mi je na prvi pogled delovala nekako jednostavno. Međutim, ako vam se i mrvicu tresu ruke kao meni, biće ovo ipak manji poduhvat :) Kada gledam slike kako su drugi ljudi radili waterfall manikir, čini mi se da sam možda malo promašila temu, a možda i nisam, šta vi mislite?

Another Sunday, another MM post :) Before I continue with presenting my manicure, I need to ask you for a simple favor, to help me decide theme for this month My Glorious 5 post - poll is right next to this post, thank you :) This week our theme was Waterfall manicure, which seemed simple to me. But, if you have shaky hands as I do, it will be a bit harder :) When I look at other Waterfall manicure pics on internet, my manicure seems like I didn't get the point, what do you think?




Kada sam u gugl kucala da vidim kako tačno izgleda ovaj manikir, vidim da ljudi uglavnom nisu pravili ovako guste linije, meni se učinilo da će tako biti lepše, ali sad više nisam siguna da liči na ono na šta treba :D

When I googled this manicure to see what it looks like, I saw that most people do this lines with some space between them, I thought that if lines were closer it will look better, but now I am not so sure that it looks like Waterfall manicure anymore :D




Izvinjavam se zbog malo većeg broja slika, želela sam da slikam iz što više uglova zbog flejkija :D

I am sorry because I put some more pictures, I wanted to show you this flaky from different angles :D


Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
Essence Colour&Go - 149 Hello marshmallow!
Essence Dance Topcoat - 01 Waking up in Vegas
Essence Colour&Go - 129 The boy next door
Aura V.I.P. - 934 Shiny dancer
Deborah Pret-A-Porter - 58 I am your mermaid
Deborah Pret-A-Porter - 64 Gossip ladies
Rimmel 60 Seconds - 615 Fast & Fuchsia

Pogledajte linkove drugih waterfall manikira/Look at some more Waterfall manicures:



Kako vam se dopala moja verzija waterfall manikira? Čitamo se uskoro ;)

Do you like my version of Waterfall manicure? See ya soon ;)

14 comments:

  1. Manikir me ne podseća na vodopad. Ali je u skroz art fazonu i jako mi se dopada :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da je tema promašena :D Ali mi je nekako lepo izgledalo, pa sam svakako odlučila da objavim :) Hvala ti.

      Delete
  2. Great manicure :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. ma nije tema promašena, samo si okrenula vodopad naopako ;)
    ali meni uopće ne smeta, sviđaju mi se boje i flekići :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šta ćeš kad sam večito naopaka, čak mi i jedan cvet na orhideji raste naopako :D Hvala ti mnogo :)

      Delete
  4. No dobro, možda nije vodopad, ali moram reći da mi se jakooo sviđaju ovi flekiji na lila podlozi, moram priznati da ih tako još nisam vidjela i da sad to obavezno moram isprobati!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo :) Ja volim flejkije na svetlim podlogama, izgleda jako nežno :)

      Delete
  5. Svidja mi se tvoja interpretacija vodopada, bas slatko! :)

    ReplyDelete
  6. absolutely gorgeous manicure! :) i love it

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...