Sunday, February 16, 2014

Matching Manicures #13 - Geometric shapes

Hello :)

Prošle nedelje nisam učestvovala u MM akciji jer sam uspela da propustim celu priču na FB grupi oko toga koja će tema biti, prepisku sam videla tek u subotu uveče. Ove nedelje tema su nam geometrijski oblici, pa sam odlučila da uradim nešto što sam dugo želela, a ovo je idealna prilika za to :) Korišćenje aluminijumske folije na noktima :D

Last Sunday I didn't participate in MM posts, because I managed to miss discussion on our FB group about theme, I saw it too late. This Sunday theme is geometric shapes, so I decided to do something I wanted for some time, and this seemed like a ideal opportunity for that: using aluminium foil on my nails :D




Daleko od toga da sam zadovoljna ovim manikirom, folija je uspela da mi se izgužva na nekim mestima iako sam je prilično pažljivo stavljala i "peglala" štapićem. Moja ideja mi se sviđa, izvedba i ne baš.

I'm far from satisfied with this manicure, foil creased even though I was very careful with placing it on my nails and I used Q tip to apply it more precise. I like my idea, but I don't like finished look.





Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
Deborah Pret A Porter - 40 Poppy Redish
Essence Colour&Go - 129 The boy next door

Obavezno pogledajte šta su blogokoleginice uradile na ovu temu/Check what other bloggers made for this theme:



Sviđa mi se folija na noktima i mislim da ću je i u budućnosti koristiti :) Kako se vama dopada? Čitamo se uskoro ;)

I love aluminium foil on nails and I think I will use it in future :) How do you like it? See ya soon ;)

19 comments:

  1. Nisi to uopće loše odradila, ali meni se to čini nepraktično jer imam osjećaj da bi mi sve zapinjalo za tu foliju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa da, ali verujem da ne zapinje toliko kada se uradi kako treba, odnosno kada folija lepo legne ;)

      Delete
  2. Uopšte nije loša ideja, ni za milion godina se ne bih setila da upotrebim alu foliju na noktima.

    ReplyDelete
  3. Super ideja. I ja sam jednom stavljala foliju i super izgleda ali je jako kratko trajalo. A previse si stroga prema sebi, meni je ovo bas slatko =^.^=

    ReplyDelete
  4. originalna ideja :D
    možda bi se manje izgužvala da si upotrijebila manje komadiće, znam kako je teško staviti nešto ravno na zaobljene nokte ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, verovatno bi tako bilo bolje... Služiće mi kao iskustvo za drugi put :)

      Delete
  5. zanimljivo i super napravljeno! ja sam svoje trokute radila sa trakicom

    ReplyDelete
  6. Ova folija je stvarno odlicna ideja. Bas mi se svidjaju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  7. sviđa mi se ideja, žao mi je da ti nije ispalo onako kako si zamislila, ali drugi puta bude bolje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pa sigurno će drugi put biti bolje, ne odustajem ja tako lako :D

      Delete
  8. Odlična ideja i predivna manikura :)

    ReplyDelete
  9. Svaka cast na ideji sa folijom, stvarno fenomenalno! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...