Wednesday, October 26, 2011

Essence Colour&Go - 40 Absolutely Stylish

Pozdrav! :)
Evo jednog od lakova koji su na popustu u DM-u (iskreno, kupila sam ga zbog toga :D ). U pitanju je jedna cokoladna nijansa sa sitnim zelenkastim shimmerom koji se pod nekim uglom presijava na roze :) Opis je jako zanimljiv i zvuci divno, ali na noktima je na prvi pogled to obican braon lak :D


Kad pogledate ove slike, shimmer se uopste ne vidi i nikad ne bi ste ni primetili da ga ima dok je lak na polici (osim po poklopcu). Evo boje malo pribliznije, sa cetkice (klik za vecu sliku):



Lak je u bocici od 5 ml, kao i svaki iz ove kolekcije, cena na snizenju mu je 129,oo dinara, inace je 179,00. Lakic sam mazala u 2 sloja za potpunu prekrivenost. Nemojte samo da se obeshrabrite kad namazete prvi sloj, jer sve deluje neujednaceno, muljavo, uzas zivi :D Posle drugog sloja je sve ok.

Slike unutra:
Slike napolju (nije nesto sunacano, ali 'ajde:)):


Malo vise slika vas ceka na Facebook-u :) Meni je ovaj lak malo taman i "prazan", tako da cu ga ili brzo menjati ili cu da mu dodam nesto :D Ako bude nesto posebno zanimljivo, javicu :)
Sta vi mislite o ovom laku? Da li ste iskoristile popust u DM-u?

6 comments:

  1. Sad baš gledam na Fb, fina bojica pravo :)

    ReplyDelete
  2. kupila ga, razočarala se kad sam vidila da na noktu ni g od glittera... ali meni nije mrska ova bojica :-D

    ReplyDelete
  3. mmmm... čokolada.... zaboravi da su slagali na deklaraciji i uživaj u svojim čokoladnim noktima jer su predivni!

    ReplyDelete
  4. @nail crazy - Ma nije ni meni nesto mrska, ali mi je pomalo dosadna :)
    @beauty.sisters - najgore je sto oni nisu slagali, nego je to moj opis dok nisam namazala lak :D Stvarno tako izgleda u bocici :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...