Thursday, October 27, 2011

Update jucerasnjeg posta :)

Pozdrav :)
Kao sto sam i rekla, morala sam da uradim nesto sa onim jucerasnjim noktima :D Nisam bila sgurna sta tacno zelim, pa sam shvatila da nikad nisam pokusala da radim "gradient" noktice i resih da pokusam :) Nije ispalo savrseno kako sam zamislila, ali evo ga moj pokusaj, pa izvolite sudite :)



Dakle, lakovi koje sam koristila su:
Essence Colour&Go - 40 Absolutely Stylish
Essence Nail Art Twins - 08 Troy (kojim sam odusevljena)

Eto ga moj prvi gradient :) Svidja li vam se?

4 comments:

  1. Super je, možda bi bilo više uočljivo da ima više razlike među bojama ali i ovako se primjeti i meni se baš sviđa :)
    Blago tebi kako su ti dugi nokti :D

    ReplyDelete
  2. kako nije ispalo savršeno... ma je :-p
    s gradientom ne možeš fulat ;-D

    ReplyDelete
  3. Znam da bi sigurno ispalo bolje da sam umesala jos koju bojicu, ali ovo je bila proba, pa nisam htela da eksperimentisem previse :)
    Hvala :)

    ReplyDelete
  4. Woow that nail polish is amazing! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...