Sunday, April 20, 2014

Matching Manicures #18 - Easter

Hello :)

Tema današnjeg MM posta je Uskrs (kako neočekivano :D). Birala sam između raznih motiva vezanih za Uskrs, kao što su jaja, pilići i zeke i pogledajte u nastavku za šta sam se odlučila :)

Theme for today MM post is Easter (how unexpected :D). I was thinking about all kind of stuff related to Easter, like eggs, chickens and bunnies, and you can see which one won :)


Pošto nisam imala mnogo vremena, činilo mi se da će mi zeke oduzeti najmanje dragocenih minuta :) Jedino što smatram da mi je greška, jeste što sam upotrebila ovaj svetlo ljubičasti lak za bata zeku, jer se baš slabo vidi na ovoj pozadini.

Since I haven't got much time, I thought that bunnies are least time consuming :) The only thing that I don't like is that I used this light purplish shade for male bunny, because it can't be seen as good as girl bunny.



Lakovi koje sam koristila/Polishes that I used:
China Glaze - Lotus Begin
China Glaze - Spring In My Step
China Glaze - Light As Air
China Glaze - Ahoy!

Pogledajte i ostale divne manikire na temu Uskrsa :) Look at other beautiful Easter themed manicures :)

Slike su dosta loše, izvinjavam se na tome, ali vreme je zaista bilo protiv mene. Nadam se da vam se dopada moj uskršnji manikir :) Srećan Uskrs svima koji slave :) Čitamo se uskoro ;)

Pictures are bad, sorry for that, but weather really was against me. I hope you like my Easter manicure :) Happy Easter everyone :) See ya soon ;)

16 comments:

  1. Jeste slatko, ali da, bata zeku si trebala nekom intenzivnijom nijansom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pa da, kasno sam shvatila da bi bio bolji u nekoj intenzivnijoj plavoj boji na primer :)

      Delete
  2. pametna ideja, šteta samo što muški zekonja nije malo jače boje da se više istakne od pozadine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pokajala sam se što ga nisam nacrtala u nekoj plavoj nijansi :) Hvala :)

      Delete
  3. lijepo :) tako ni ja nisam znala što bi nacrtala, ali na kraju je i kod mene odluka pala na zečeke :D

    ReplyDelete
  4. Lep manikir. Ovaj Lotus Begin predivno izgleda na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, Lotus Begin je zaista nešto posebno :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...