Thursday, April 10, 2014

Essence Colour&Go - 173 Over The Rainbow

Hello :)

Danas vam pišem o lakiću koji je stigao u sklopu novog asortimana Essence kozmetike. Ova nijansa je u bočici mnogo obećavala, a da li je ispunila obećanje, pročitajte u produžetku :)

Today I am writing about new Essence nail polish. This shade looked amazing in bottle, and now you can see how it looks on my nails :)



U pitanju je svetlo plava nijansa, u bočici se jako primetno preliva u ljubičastu. Moram priznati da sam očekivala mnogo jači efekat na noktima, pa sam zbog toga ostala blago razočarana, ali to ne menja mnogo činjenicu da je lak zaista lep.

It is light blue shade, you can see purplish sheen in the bottle. I must say that I was kinda disappointed because you can't see that "wow effect" on nails, but that doesn't change the fact that this polish is really beautiful.



Sve je slikano u divnom Novom Sadu <3 :) Lak je u klasičnoj Essence Colour&Go bočici od 8ml, cena je ako se ne varam 200 dinara. Ja sam moj primerak kupila u Lily radnji. Za kraj jedna slika sa blicem, možete u pozadini videti da me dragi imitira :D

All pictures are taken in beautiful Novi Sad <3 :) Polish is in well-known Essence Colour&Go bottle, contains 8ml of product and price is around 2 euro. I bought my polish in Lily store. One more picture, this time with flash, and you can see my bf in background, imitating me :D


Dopada li vam se ovaj lak? Koji su vaši favoriti iz novog Essence asortimana? :) Čitamo se uskoro ;)

Do you like this polish? What are your new Essence favorites? :) See ya soon ;)

6 comments:

  1. Dopao mi se u bočici, ali sam se plašila da mi se na noktima neće svideti pa sam ga preskočila. Jesi li razmišljala da ga namažeš preko nekog palvog ili lila ili crnog laka da vidiš kako bi onda izgledao? Možda bi se duohrom efekat video jače.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam o tome razmišljala, ali pokušaću definitivno, volela bih da vidim na noktima efekat koji je u bočici. Hvala ;)

      Delete
  2. Nije moj cup of tea, ali je nijansa lijepa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ga uzela samo zbog efekta u bočici, inače bih ga verovatno preskočila :D

      Delete
  3. meni je u bočici ljepši, no daleko od toga da mi na noktima nije lijep, samo je u bočici nešto malo ljepši.
    no lijepo ti stoji ta boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, u bočici izgleda daleko lepše, ovako mi je nekako "meh", mada nijansa jeste lepa :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...