Saturday, January 26, 2013

NOTD - Flaky neutral

Hello! :)
Veoma kreativan naziv posta, zar ne? :D Nekako mi nije ništa drugo palo na pamet, a ovo lepo opisuje moje noktiće trenutno. Kako sam došla na ideju da ovako namackam nokte? Trebalo mi je nešto neutralno, za posao, fakultet i tako dalje, ali nisam htela da bude dosadno, već da diskretno svetluca po ovoj belini napolju. Pa evo kako je to ispalo :)





Šta sam koristila?
FlorMar True Color - 009
Essence ReMix Your Style - 01 Waking Up In Vegas

Ovaj Essence flejki možete videti još ovde, ovde i ovde i on definitivno spada u moje all-time favorite, ne znam zašto ga tako retko koristim, kada se uz sve slaže. Ovaj FlorMar je ja mislim lak koji sam najviše trošila, jedini koji mi je skoro pa istrošen. Potpuno je neutralan, samo izbeli nokte i nokti sa njim izgledaju jako uredno. Imam i jedan kratak video za vas, da vidite kako flejki lepo svetluca :)


Volite li neutralan izgled noktiju? Jeste li dobavile svoj flejki i u kojim kombinacijama ga koristite? Čitamo se uskoro ;)

15 comments:

  1. Jako lijepo izgleda. Prije par dana sam vidjela kombinaciju sa bijelim lakom i isto je zanimljiva kombinacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, moraću da probam i sa belim, verujem da izgleda super :)

      Delete
  2. Prepo izgleda, imam taj topper pa ću baš probati nešto slično!

    ReplyDelete
  3. flekići su krasni u svakoj kombinaciji, tako i u ovoj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, još im nisam našla lošeg para :D

      Delete
  4. Flekiji izgledajo prekrasno v vsaki kombinaciji, čudovito. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem, uvek izgledaju odlično :)

      Delete
  5. I can never get enough of flaky polishes... I can sit and stare at my nails for a long time whenever I wear a flaky polish manicure :)
    Im wearing one now actually but the flakes are loose flakes that I have on my ring finger nail as an accent nail :)
    I love this neutral flake style too.. so pretty :)
    Hugs
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I always stare at my nails when I put on flakies :D Thank you :)

      Delete
  6. Koliko kosta ona staklena turpija iz lilly???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam moju baš odavno kupila, tako da stvarno ne znam cenu sada... :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...