Sunday, January 13, 2013

Maybelline Colorama - 16

Hello :)
Otkrila sam savršen crveni lak! Nakon duuuuuuge potrage, našla sam lak koji je dovoljno taman, ali i dovoljno crven, da ga prosto obožavam! U pitanju je Maybelline Colorama, potpuno neopravdano nemaštovito nazvan 16.






Bočica sadrži 7ml laka i mislim da ću je potrošiti u rekordnom roku, toliko sam zaljubljena u lakić :D Cena je nešto preko 200 dinara, ne mogu se setiti tačne cifre, ali znam da je 200 i nešto :D Užasno je teško realno ga uhvatiti na slici, ne pokazuje svu svoju lepotu, ali nakon milion uslikanih slika, izdvojila sam najrealnije.



















Ovaj lak definitivno zauzima posebno mesto u mojoj kolekciji. Ako se odlučim da počnem da pravim neke postove sa sezonskim/mesečnim ili tako nekim favoritima, biće na prvom mestu :D Da li ste kupile neki lak iz ove kolekcije? Preporučujete neki? Čitamo se uskoro ;)

13 comments:

  1. Zapravo, svi oni imaju imena, ali imena nisu ispisana na bočicama već samo u onoj knjižici koja bi trebalo da stoji an stalku. Taj tvoj je i moj ljubimac Berry Sweet. Nemam to novo pakovanje, ali ne verujem da se formula razlikuje od starog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na informaciji, tamo gde sam gaja kupila nije bilo nikakve knjižice :D

      Delete
  2. Replies
    1. Baš to :)
      Ja lično više volim potpuno mat, ali da je boja lepa, jeste!

      Delete
    2. Da, i ja sam razmišljala kako bi izgledala kao mat i mislim da će to biti tema nekog od narednih postova :D

      Delete
  3. Stvarno je lep, obozavam crvene ali ovaj jos nemam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako obožavaš crvene, moraš ga imati, savršen je :)

      Delete
  4. These polishes seem to be really great :) I´ve only picked up the top coat so far though :)
    Oh and I have awarded you on my blog with the Liebster Award :)
    Hugs
    xx

    ReplyDelete
  5. great colour! would you like to follow each other? let me know!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...