Monday, January 2, 2012

NOTD - Happy New Year!

Svima zelim srecnu i uspesnu Novu godinu! :) Neka vam se sve zelje ispune, od onih najkrupnijih do najsitnijih (ipak one cine svaki dan lepsim) :)

Moj Dragi i ja smo Novu godinu docekali u drustvu i zaista smo se lepo proveli :) Dugo sam smisljala kakve bih noktice za tu priliku, pa sam imala 100 ideja, ovo bih, ono bih, a na kraju sam imala najjednostavnije moguce nokte, koji su mi se mnogo svideli, a isli su mi uz odevnu kombinaciju :) Evo nekoliko slicica :)


Lakovi koje sam koristila:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Rimmel Lycra Pro - Hot Gossip
Essence Nail Art Special Effect Topper - Circus Confetti

Eto, jako jednostavno, a efektno i novogodisnje, zar ne? :) Konacno sam nasla priliku da namackam ovaj Circus Confetti, jedva sam docekala da ga kupim, a nikako da nadjem priliku da ga iskoristim :) Kakve ste vi noktice imale za docek Nove godine?

9 comments:

  1. Svjetlo roza a na krajevima Essence Hello Holo, stvarno je super ispalo. Inace obozavam ovaj Circus Confetti ja ga kombinujem sa svim bojama super izgleda i na roza i na crnom laku.

    ReplyDelete
  2. Prekrasan je taj Confetti, jako ga zelim :)) I ja sam imala vrlo slicne noktice :)
    I da - SNG 2u2 i jos puno lepih noktica ti zelim :)

    ReplyDelete
  3. Srecna i tebi Nova godina! ;D Za novu sam imala srebrne kratke noktice i stvarno su mi bili slatki :D

    ReplyDelete
  4. dobre su slicice!!! ja sam radila french kod drugarice sa iscrtavenjem cvetica..klasika :-)

    ReplyDelete
  5. Znala sam da je ovo onaj cirkus, hehe, lep je :D

    ReplyDelete
  6. Prelijepo, konfetići na crvenom :)
    Ja sam imala neke cvjećke, onako da mi se slažu sa majicom :)
    Sretna Nova :))

    ReplyDelete
  7. Prekrasno!

    Sve najbolje ti želim! :)

    ReplyDelete
  8. Hvala svima na cestitkama, zeljama i komplimentima, jos jednom vam zelim srecnu i uspesnu 2012.! :)

    ReplyDelete
  9. predivni su nokti!! sve najbolje! :) http://egipatskamau.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...