Monday, December 1, 2014

Sephora Creative Nail Art

Hello :)

Danas sledi jedan malo duži post, jer sam želela da vam što bolje prikažem ovaj lepi novogodišnji set. Pre svega moram da se zahvalim Sonji sa bloga Šminka je ljubav što mi je poklonila ovaj set da se zabavljam i napišem par reči :)




Set se sastoji od 6 alata za nail art. Kao što vidite, svaki alat ima svoje mesto u kutiji oko koje su se zaista potrudili. Pored četkica, tačkalica i sunđerčića, postoji i mala knjižica sa uputstvima i predlozima za različite manikire koje ću vam posebno pokazati.




Želim da stavim poseban fokus na drške koje definitivno prve privlače pažnju i doprinose novogodišnjem izgledu :) Drške su providne, ali bogato ispunjene šljokicama, što daje ovom setu poseban šmek.


Krećem redom...

Fine liner brush / Tanka četkica 



Tanka četkica, za precizne linije. Ja sam pokušala, ali nije mi uspelo da izvučem posebno tanke linije. Ne mogu reći da je do same četkice, verujem da je do mene jer nisam nikad vežbala posebno precizne linije... Ovo je moj pokušaj manikira iz knjižice, ne baš najbolji, ali vežbaću:


Flat square brush / Ravna četkica



Ravna, "kockasta" četkica - za iscrtavanje debljih linija ili popunjavanje prostora. Primer u knjižici nas navodi na crtanje geometrijskih oblika, što može izgledati simpatično na noktu. Dodala bih da je ovo četkica verovatno dobra i za french. Reprodukcija manikira iz knjižice:


Fan brush / Lepezasta četkica



Lepezasta četkica ima više namena - u knjižici sa primerima je prikazan jedan lep manikir, što ćete videti malo ispod, ali bih ja dodala da je možete koristiti za nanošenje šljokica na nokat i za čišćenje viška šljokica oko nokta :) Imam jednu lepezastu četkicu, ali ova će je definitivno zameniti jer je deblja i divno mekana :) Primer iz knjižice u mom izvođenju:


Fine dotting tool / Manja tačkalica



Tačkalice obožavam i mislim da je već poznato da je doticure jedan od mojih omiljenih manikira! Planiram da kupim ceo komplet tačkalica svih veličina :) Simpatično su se dosetili manikira za ovu manju tačkalicu, nisu samo tačkice, već poljupci :) Koji meni opet nisu ispali baš srećno, ali oprašta mi se, vežba je u pitanju:


Medium dotting tool / Srednja tačkalica



Ova tačkalica je dosta veća od prethodne i, logično, služi nam da pravimo malo veće tačke. Primer iz knjižice je dosta jednostavan, a ja sam sigurna da ću ovu alatku koristiti često, već imam razne ideje :) Sa ovom tačkalicom možete praviti i velike tačke i one srednje veličine:


Sponge applicator brush / Sundjerasti aplikator



Klasičan sundjerasti aplikator - po uputstvu, kažu služi za tie-dye efekte na noktima. Slažem se i dodajem da je verovatno ok i za dvobojni gradient. Sunđerasti aplikatori su uvek dobri za nail art jer sa njima možete imati zanimljiv manikir na brzinu :) Rađeno po primeru iz knjižice:


Ovaj set možete kupiti u Sephori od danas. Za cenu ću morati da se naknadno raspitam pa da dodam u post. Nadam se da ste izdržali do kraja posta :) Decembar će na mom blogu biti mesec nail arta, a kako bolje da ga počnem nego predstavljanjem alata :) Nadam se da vam se post svideo, još jednom hvala Sonji. Video za ovaj post sam snimala danima, ali mi nikako nije po volji, pa nisam sigurna da će biti objavljen.
Volite li nail art? Koje alate koristite? :) Čitamo se uskoro ;)

EDIT: Cena seta je 2260 dinara.

10 comments:

  1. Nema na čemu, divno si predstavila set :) Cena mu je 2260 dinara.

    ReplyDelete
  2. Već dugo promatram Sephoru.. No, nažalost za sad samo iz mračnog kuta sobe. :'(

    ReplyDelete
  3. Set bas deluje zgodno za pocetnike, mada je dosta skup. Najvise mi se svidja vizuelno kako izgleda, kao i to sto su ukjlucili razlicite alate pa moze da posluzi za dosta razlicitih manikira. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom potpuno :) Ima dosta mogućnosti sa ovih par alatkica, a pritom preslatko izgledaju :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...