Sunday, March 31, 2013

NOTD - Red in Gold

Hello! :)
Za danas imam da vam pokažem jedan zanimljiv NOTD. Skoro sam saznala da u Lilly-ju ima Essence (i jako sam srećna zbog toga!) i odlučila sam naravno da ja to ispitam :D Otišla do Lilly-ja, tamo je trenutno TE Oz The Great And Powerful i odmah mi se kao jako zabavan učinio zlatni crackle. Nijansa mu je 03 Good Witch i sviđa mi se, iako je malo prefensi za moj ukus :D





Lakovi koje sam koristila:
Rimmel Lycra Pro - 325 Hot Gossip
Essence Special Effect Topper - 07 Soft TouchEssence Oz The Great And Powerful - 03 Good Witch

Ovo mi ipak nije neka kombinacija za svaki dan, više mi je za neke specijalne prilike :) Posle ovoga ću definitivno malo odmoriti oči uz nešto mirnije :) Kako vam se dopada? Imate li nešto iz ove kolekcije? Čitamo se uskoro ;)

9 comments:

  1. Lepa je kombinacija na crveno,razmisljam kako bi izgledao na crnu podlogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi izgledalo savršeno! Razmišljala sam o tome, ali u mojoj kolekciji od 100+ lakova zapravo nemam ni jedan crni :D

      Delete
  2. Nikad nisam koristila ove crackle lakove, do sad sam viđala namazane samo mat npr. crne i nekako mi brkljavo izgledalo. A ovo je baš po mom ukusu, ja volim feMsi :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da voliš šljokice, ovaj ne smeš propustiti :D

      Delete
  3. Baš lepo puca i divno si ga uslikala!

    ReplyDelete
  4. dobra kombinacija, sviđa mi se :D
    kod nas se ova kolekcija nije pojavila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Čudi me, kod vas obično stigne svašta, a kod nas ništa, sad nekako naopako :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...