Friday, November 25, 2011

NOTD cvetic :)

Pozdrav! :)
Nije me bilo milion godina :D ali imam divno opravdanje - diplomiranje :D Nakon toga mi je trebalo par dana da se izolujem iz Beograda da odmorim mozak, pa me nije bilo, ali eto mene opet :D Za danas sam vam pripremila nekoliko velikom mukom stecenih slika. Slikala sam milion puta, od toga je samo desetak slika donekle uspesno :/ Ne znam, svetlost i ja samo se posvadjali :D Evo mojih noktica :)




Lakovi koje sam koristila:
Miss Sporty Nail Expert - Strength Action
Rimmel Lycra Pro - 393 Desire
Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous
Miss Sporty Top Coat - DiscoTech
+ She Stylezone - Nail Crystals
Svidja li vam se ovaj mali nail art? :) Mene ovaj Miss Sporty Discotech odusevljava, ne mogu tacno da objasnim sta radi sa noktima, odnosno lakom, nekako posvetli lak, a preko frencha ide odlicno, daje neverovatan sjaj :) Do sledeceg lakiranja! :)

12 comments:

  1. Stvarno divna vijest! Čestitam! :)

    Boja je prekrasna.

    ReplyDelete
  2. čestitam!!! <3
    odlični su nokti... ovako nešto ja planiram za božić samo sa svjetlijim crvenim i zlatnom pahuljicom.... klasično a svečano :-)
    http://4beautysisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hvala :) Stavi sliku tih svecanih noktica na blog, da vidim kako izgleda kad uradis :)

    ReplyDelete
  4. I? Kad je zurka? :)) Samo ti zelim da sto pre nadjes posao :) Ajd slikni taj MS Top Coat ako te ne mrzi

    ReplyDelete
  5. To je definitivno ono sto se treba pozeleti, nadam se da cu naci nesto uskoro, hvala :) A zurka ce da ceka, jer sam nakon celog haosa dozvolila sebi da se malo razbolim :D bice slika Top Coata ;)

    ReplyDelete
  6. Svaka čast, divna vest, i dobar razlog za odsustvo :))

    A noktići su divni, prelep lak, prava jesenje zimska boja :)

    ReplyDelete
  7. Cestitam, svaka cast na diplomi :)
    Svidja mi se cvjetic i lak je lijep :)
    I svidja mi se ovo na kraju "do sljedeceg lakiranja" :D

    ReplyDelete
  8. Sve cestitke za diplomu!:) lep lak i nokti

    ReplyDelete
  9. I have an award for you, the versatile blogger award :)
    http://www.mynailpolishonline.com/2011/11/award-2/versatile-blogger-award/

    ReplyDelete
  10. Hvala vam svima na cestitkama i pohvalama za noktice :)

    @My nail polish online - Thank you so much, this is my first blog award :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...